Saeimas reprezentācijas telpu remonts (CPV kods: 45000000-7)

Date of decision 27.10.2017.
Procurement type Publisko iepirkumu likuma 9.panta kārtībā
Subject of the procurement contract and CPV Saeimas reprezentācijas telpu remonts (CPV kods: 45000000-7)
Procurement ID SAEIMA 2017/19
Implementer of the contract Akciju sabiedrība "BŪVUZŅĒMUMS RESTAURATORS"
Contract price 119943.59 EUR (viens simts deviņpadsmit tūkstoši deviņi simti četrdesmit trīs euro un piecdesmit deviņi centi)
Information about procurement

Lai Pretendents spētu kvalitatīvi sagatavot piedāvājumu, veikt izmaksu aprēķinus un precīzi noteikt veicamo darbu apjomu, pirms piedāvājuma sagatavošanas Pretendentam obligāti klātienē jāveic darbu izpildes vietas apskate. Pasūtītājs organizē darbu izpildes vietas apskati 2017.gada 27.septembrī plkst.15:00. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati, Pretendentam līdz 2017.gada 26.septembrim plkst.17:00 jāpiesakās apskates veikšanai, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id. Nr. SAEIMA 2017/19), kura ietvaros tiks veikta darbu izpildes vietas apskate. Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

 

Ja Pretendents nevar ierasties uz darbu izpildes vietas apskati nolikuma augstāk noteiktajā datumā, Pretendents, iepriekš vienojoties ar Pasūtītāju, var veikt darbu izpildes vietas apskati citā laikā. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati citā laikā, Pretendentam ne vēlāk kā 1 (vienu) darba dienu pirms vēlamās darbu izpildes vietas apskates dienas jāinformē Pasūtītājs par apskates veikšanu, nosūtot uz e-pasta adresi iepirkumi@saeima.lv: Pretendenta nosaukumu, vēlamo darbu izpildes vietas apskates laiku (kas tiek saskaņots, ievērojot Pasūtītāja iespējas nodrošināt piekļuvi apskatāmajām telpām Pretendenta vēlamajā laikā), personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id. Nr. SAEIMA 2017/19), kura ietvaros tiks veikta darbu izpildes vietas apskate. Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Informācija par lēmumu 0031e432-30f6-4ff1-9909-ce4d30c2c377.pdf
Contact persons Agnese Puķīte, telefona Nr. 67087297, e-pasts: iepirkumi@saeima.lv, fakss: 67087100
Iepirkuma līgums f4e43e3c-ba51-4316-8e32-4d2af5eb5773.pdf ;
97743f16-a635-4886-92cb-56e4e380106a.pdf ;
7d2f6b56-cd6f-405e-ab17-b1f5289bca7b.pdf ;
Pirmdien, 25.oktobrī
09:30  Saeimas 2021. gada 25. oktobra pirmā attālinātā ārkārtas sēde
10:00  Saeimas 2021. gada 25. oktobra otrā attālinātā ārkārtas sēde
12:20  Saeimas Prezidija sēde