Kā strādā Saeimas komisijas?
| Saeimā ir izveidotas komisijas. |
| Tajās strādā deputāti. |
![]() Deputātu darbs komisijā. |
| Komisijas darbojas noteiktās jomās. |
| Piemēram, nodokļu, juridiskajos, vides jautājumos. |
| Komisijas sagatavo likumprojektus Saeimas sēdēm. |
| Tās izskata priekšlikumus un arī citus aktuālus jautājumus. |
![]() Deputātu darbs komisijā. |
| Komisijās deputāti arī uzklausa dažādu iestāžu un organizāciju viedokļus. |


