Kam cēla Saeimas namu?

 

Vispirms ēka bija paredzēta vācu muižnieku vajadzībām.

To dēvēja par bruņinieku namu.

Līdz 1934.gadam tajā strādāja Latvijas likumdevēji.

Vēlāk namā darbojās Valsts prezidenta administrācija.

Padomju okupācijas laikā ēkā darbojās Augstākā padome.

Otrā pasaules kara laikā tur atradās vācu okupācijas dienesti. 

Jēkaba ielas namu vairākas reizes pārbūvēja.

Pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas 1990.gadā namā strādāja Augstākā padome.

Pēc tam un patlaban namā darbojas atjaunotā Saeima.