Kas ir Saeima?
| Latvija ir neatkarīga demokrātiska republika. |
| Tas nozīmē, ka vara valstī pieder Latvijas tautai. |
| Tauta visus jautājumus nevar izlemt pati. |
| Tāpēc tauta savus pārstāvjus ievēlē parlamentā. |
| Latvijā parlamentu sauc par Saeimu kopš 1922. gada. |
|
|
| Saeima nozīmē sapulce, kurā sanāk tautas pārstāvji. |
| Ievēlētos tautas pārstāvjus sauc par deputātiem. |
| Saeimā ievēlē 100 deputātus. |
| Deputātiem ir jāstrādā sabiedrības labā. |
| Tāpēc deputāti par savu darbu atbild tautas priekšā. |
| Deputāti strādā četrus gadus. |
| Pēc četriem gadiem ievēlē jaunus deputātus.
|

