Telpu remonts (CPV kods: 45000000-7 (Celtniecības darbi))

Date de prise de la décision 29.06.2018.
Type d'appel d'offre Publisko iepirkumu likuma 9.panta kārtībā
Iepirkuma līguma priekšmets un CPV Telpu remonts (CPV kods: 45000000-7 (Celtniecības darbi))
Numéro d'identification SAEIMA 2018/09
Le contractant Iepirkums pārtraukts, pamatojoties uz Publisko iepirkuma likuma 9.panta piecpadsmito daļu un Iepirkuma nolikuma 18.1.4.punktu
Prix contractuel .
L'information sur l'achat

Lai Pretendents spētu kvalitatīvi sagatavot piedāvājumu, veikt izmaksu aprēķinus un precīzi noteikt veicamo darbu apjomu, pirms piedāvājuma sagatavošanas Pretendentam obligāti klātienē jāveic darbu izpildes vietas apskate, t.sk. jāveic uzmērījumi. Pasūtītājs organizē darbu izpildes vietas apskati 2018.gada 13.jūnijā plkst.15:00. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati, Pretendentam līdz 2018.gada 12.jūnija plkst.17:00 jāpiesakās apskates veikšanai, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id.Nr. SAEIMA 2018/09), kura ietvaros tiks veikta darbu izpildes vietas apskate. Minētā informācija nepieciešama personu identificēšanai caurlaides saņemšanai, iekļūšanai Saeimas ēkās.

Ja Pretendents nevar ierasties uz darbu izpildes vietas apskati nolikuma iepriekš noteiktajā datumā, Pretendents, iepriekš vienojoties ar Pasūtītāju, var veikt darbu izpildes vietas apskati citā laikā. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati citā laikā, Pretendentam ne vēlāk kā 1 darba dienu pirms vēlamās darbu izpildes vietas apskates dienas jāinformē Pasūtītājs par apskates veikšanu, nosūtot uz e-pasta adresi iepirkumi@saeima.lv: Pretendenta nosaukumu, vēlamo darbu izpildes vietas apskates laiku (kas tiek saskaņots, ievērojot Pasūtītāja iespējas nodrošināt piekļuvi apskatāmajām telpām Pretendenta vēlamajā laikā), personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id.Nr. SAEIMA 2018/09), kura ietvaros tiks veikta darbu izpildes vietas apskate. Minētā informācija nepieciešama personu identificēšanai caurlaides saņemšanai, iekļūšanai Saeimas ēkās.

Pretendenti, kuri veic darbu izpildes vietas apskati, tiek reģistrēti, un persona, kura piedalās darbu izpildes vietas apskatē, ar parakstu reģistrācijas lapā apliecina attiecīgā Pretendenta dalību darbu izpildes apskatē.

L'information sur la décision 845b661b-dd47-445b-a2a3-c42616452fbc.pdf
Personnes de liaison Saeimas Administrācijas Publisko iepirkumu nodaļas vadītājas vietniece Agnese Puķīte (telefons: 67087297, e-pasts: iepirkumi@saeima.lv, fakss: 67087100).
Otrdien, 19.oktobrī
08:30  Juridiskās komisijas Krimināltiesību politikas apakškomisijas sēde
09:00  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde
10:00  Juridiskās komisijas sēde
10:00  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēde (turpinājums)
10:00  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēde
10:00  Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas sēde
10:00  Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas sēde
10:00  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde
10:00  Sociālo un darba lietu komisijas sēde
12:10  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju apakškomisijas sēde
13:00  Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas Visaptverošas valsts aizsardzības apakškomisijas sēde
13:00  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde
13:00  Mandātu, ētikas un iesniegumu komisijas sēde
13:30  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde
14:00  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēde
14:30  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Latgales apakškomisijas sēde
14:30  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde