Saeimas reprezentācijas telpu remonts (CPV kods: 45000000-7)

Date de prise de la décision 27.10.2017.
Type d'appel d'offre Publisko iepirkumu likuma 9.panta kārtībā
Iepirkuma līguma priekšmets un CPV Saeimas reprezentācijas telpu remonts (CPV kods: 45000000-7)
Numéro d'identification SAEIMA 2017/19
Le contractant Akciju sabiedrība "BŪVUZŅĒMUMS RESTAURATORS"
Prix contractuel 119943.59 EUR (viens simts deviņpadsmit tūkstoši deviņi simti četrdesmit trīs euro un piecdesmit deviņi centi)
L'information sur l'achat

Lai Pretendents spētu kvalitatīvi sagatavot piedāvājumu, veikt izmaksu aprēķinus un precīzi noteikt veicamo darbu apjomu, pirms piedāvājuma sagatavošanas Pretendentam obligāti klātienē jāveic darbu izpildes vietas apskate. Pasūtītājs organizē darbu izpildes vietas apskati 2017.gada 27.septembrī plkst.15:00. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati, Pretendentam līdz 2017.gada 26.septembrim plkst.17:00 jāpiesakās apskates veikšanai, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id. Nr. SAEIMA 2017/19), kura ietvaros tiks veikta darbu izpildes vietas apskate. Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

 

Ja Pretendents nevar ierasties uz darbu izpildes vietas apskati nolikuma augstāk noteiktajā datumā, Pretendents, iepriekš vienojoties ar Pasūtītāju, var veikt darbu izpildes vietas apskati citā laikā. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati citā laikā, Pretendentam ne vēlāk kā 1 (vienu) darba dienu pirms vēlamās darbu izpildes vietas apskates dienas jāinformē Pasūtītājs par apskates veikšanu, nosūtot uz e-pasta adresi iepirkumi@saeima.lv: Pretendenta nosaukumu, vēlamo darbu izpildes vietas apskates laiku (kas tiek saskaņots, ievērojot Pasūtītāja iespējas nodrošināt piekļuvi apskatāmajām telpām Pretendenta vēlamajā laikā), personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id. Nr. SAEIMA 2017/19), kura ietvaros tiks veikta darbu izpildes vietas apskate. Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

L'information sur la décision 0031e432-30f6-4ff1-9909-ce4d30c2c377.pdf
Personnes de liaison Agnese Puķīte, telefona Nr. 67087297, e-pasts: iepirkumi@saeima.lv, fakss: 67087100
Contrat d'achat f4e43e3c-ba51-4316-8e32-4d2af5eb5773.pdf ;
97743f16-a635-4886-92cb-56e4e380106a.pdf ;
7d2f6b56-cd6f-405e-ab17-b1f5289bca7b.pdf ;
Trešdien, 20.oktobrī
10:00  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde
10:00  Juridiskās komisijas sēde
10:00  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēde
10:00  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēde
10:00  Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas sēde
10:00  Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas sēde
10:00  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde (turpinājums)
10:00  Sociālo un darba lietu komisijas sēde
12:00  Nacionālās drošības komisijas sēde
12:00  Pilsonības, migrācijas un sabiedrības saliedētības komisijas sēde
12:00  Ilgtspējīgas attīstības komisijas sēde
13:30  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde (turpinājums)
15:30  Saeimas Ārlietu komisijas deputātu un Saeimas deputātu grupas sadarbības veicināšanai ar Nīderlandes parlamentu tikšanās ar Nīderlandes Karalistes parlamenta Ārlietu komisijas delegāciju
15:40  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde