Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi))

Date de prise de la décision 02.10.2017.
Type d'appel d'offre Publisko iepirkumu likuma 9.panta kārtībā
Iepirkuma līguma priekšmets un CPV Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi))
Numéro d'identification SAEIMA 2017/18
Le contractant SIA "Elevet"
Prix contractuel 22982,00
L'information sur l'achat

Lai pretendenti izvērtētu visus darbu veikšanu ietekmējošos apstākļus, veiktu vietas uzmērīšanu un iekļautu piedāvājumā ekonomiski pamatotas un samērīgas izmaksas, ieinteresētajām pretendentiem obligāti jāveic objekta vietas (Jēkaba ielā 11, Rīgā) apsekošana. Pasūtītājs organizē objekta vietas apskati 2017.gada 12.septembrī plkst.15:00.  Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati, pretendentam līdz 2017.gada 11.septembra plkst.17:00 jāpiesakās apskates veikšanai, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id. Nr. SAEIMA 2017/18), kura ietvaros tiks veikta objekta apskate. Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Ja pretendents nevar ierasties uz objekta vietas apskati augstāk noteiktajā datumā, pretendents, iepriekš vienojoties ar Pasūtītāju, var veikt objekta vietas apskati citā laikā. Lai veiktu objekta vietas apskati citā laikā, pretendentam ne vēlāk kā 1 (vienu) darba dienu pirms vēlamās darbu izpildes vietas apskates dienas jāinformē Pasūtītājs par apskates veikšanu, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, vēlamo darbu izpildes vietas apskates laiku (kas tiek saskaņots, ievērojot Pasūtītāja iespējas nodrošināt piekļuvi apskatāmajām telpām pretendenta vēlamajā laikā), personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id. Nr. SAEIMA 2017/18), kura ietvaros tiks veikta objekta apskate. Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Pretendenti, kuri piedalījušies iepriekš sludinātā iepirkuma id.Nr. SAEIMA 2017/14 “Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana” ietvaros organizētajā objekta vietas (Jēkaba ielā 11, Rīgā) apsekošanā un savu dalību objekta vietas apsekošanā apliecinājuši, parakstoties reģistrācijas lapā, ir tiesīgi neveikt atkārtotu objekta vietas apsekošanu.

L'information sur la décision 334e8e12-5ed9-4745-9f01-6a9e32632fc3.pdf
Personnes de liaison Karīna Lapiņa (telefons 67087386, fakss: 67087100, e-pasts: iepirkumi@saeima.lv)
Contrat d'achat 34f9360f-b7dc-4763-a66c-e66fb5190dc9.pdf ;
d15612d2-d51f-4f15-903d-04dc3d6c0e33.pdf ;
Trešdien, 20.oktobrī
10:00  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde
10:00  Juridiskās komisijas sēde
10:00  Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēde
10:00  Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēde
10:00  Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas sēde
10:00  Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas sēde
10:00  Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde (turpinājums)
10:00  Sociālo un darba lietu komisijas sēde
12:00  Nacionālās drošības komisijas sēde
12:00  Pilsonības, migrācijas un sabiedrības saliedētības komisijas sēde
12:00  Ilgtspējīgas attīstības komisijas sēde
13:30  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde (turpinājums)
15:30  Saeimas Ārlietu komisijas deputātu un Saeimas deputātu grupas sadarbības veicināšanai ar Nīderlandes parlamentu tikšanās ar Nīderlandes Karalistes parlamenta Ārlietu komisijas delegāciju
15:40  Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde