Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”


Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”
Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”

Forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”

2020.gada 17.janvāris. Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sadarbībā ar Izglītības un zinātnes ministriju un Rīgas Tehnisko universitāti rīkotais forums “Izglītības sistēmas mērķis: nākotnes perspektīva” pirmā diskusija “Indivīda profesionālās attīstības izvēles un tās ietekmējošie aspekti”. Foto: Ernests Dinka, Saeima Izmantošanas noteikumi: saeima.lv/lv/autortiesibas

Lejupielādēt attēlu
Ceturtdien, 28.martā
10:00  Saeimas priekšsēdētājas biedres Zandas Kalniņas-Lukaševicas tikšanās ar Vācijas Federatīvās Republikas ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieku Latvijas Republikā V.E. Christian Heldt