Likumprojekts

Likumprojekts

Grozījumi Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā

Izdarīt Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā šādus grozījumus:

1. Izteikt 42.2 pantu šādā redakcijā:

"42.2 pants. Higiēnas prasību pārkāpšana, ievedot Latvijā kravas

Par higiēnas prasību pārkāpšanu, ievedot Latvijā kravas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz tūkstoš latiem, konfiscējot šīs kravas vai bez konfiskācijas."

2. 46.1 pantā:

izteikt trešās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot šīs zāles vai zāļu līdzekļus.";

izteikt ceturtās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot šīs zāles vai zāļu līdzekļus vai bez konfiskācijas.";

izteikt piektās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.";

izteikt sestās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot šīs zāles vai zāļu līdzekļus vai bez konfiskācijas.";

izteikt septītās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem."

3. Aizstāt devītās nodaļas nosaukumā vārdus "Veterināri sanitāro noteikumu pārkāpšana" ar vārdiem "Veterināro un pārtikas aprites prasību pārkāpšana".

4. Izteikt 101. un 102.pantu šādā redakcijā:

"101.pants. Ar augu karantīnas organismu izplatības ierobežošanu un apkarošanu saistīto fitosanitāro pasākumu neievērošana

Par to fitosanitāro pasākumu neievērošanu, kuri saistīti ar augu karantīnas organismu izplatības ierobežošanu un apkarošanu, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda piemērošanas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz tūkstoš latiem.

102.pants. Fitosanitārajai kontrolei pakļauto augu un augu produktu ievešana un izvešana bez fitosanitāras kontroles un attiecīgas apstrādes

Par fitosanitārajai kontrolei un attiecīgai apstrādei pakļauto augu vai augu produktu ievešanu un izvešanu no pierobežas jūras ostām, dzelzceļa stacijām, lidostām, autostacijām un citiem pierobežas punktiem bez šādas pārbaudes un apstrādes –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot augus un augu produktus vai bez konfiskācijas.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda piemērošanas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz tūkstoš latiem, konfiscējot augus un augu produktus vai bez konfiskācijas."

5. Izteikt 102.2 pantu šādā redakcijā:

"102.2 pants. Augu aizsardzības līdzekļu ievešanas, izplatīšanas, glabāšanas un lietošanas prasību pārkāpšana

Par Latvijā nereģistrētu augu aizsardzības līdzekļu ievešanu, izplatīšanu vai lietošanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot nereģistrētos augu aizsardzības līdzekļus vai bez konfiskācijas.

Par augu aizsardzības līdzekļu izplatīšanas, glabāšanas vai lietošanas prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot augu aizsardzības līdzekļus vai bez konfiskācijas.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda piemērošanas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz trīstūkstoš latiem, konfiscējot augu aizsardzības līdzekļus vai bez konfiskācijas."

6. Izteikt 103.3 pantu šādā redakcijā:

"103.3 pants. Pārtikas aprites prasību pārkāpšana

Par higiēnas un veterināro prasību pārkāpšanu pārtikas apritē –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.

Par noteikto pārtikas nekaitīguma un kvalitātes prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot pārtiku vai bez konfiskācijas.

Par pārtikas uzglabāšanas un marķēšanas prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot pārtiku vai bez konfiskācijas.

Par normatīvajos aktos pārtikas uzņēmuma personālam noteikto higiēnas prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.

Par pārtikas uzņēmuma iesaistīšanos pārtikas apritē bez normatīvajos aktos noteiktās pārtikas uzņēmuma atzīšanas vai reģistrācijas vai pārkāpjot atzīšanas apliecībā minētos nosacījumus –

uzliek naudas sodu no piecsimt līdz trīstūkstoš latiem, konfiscējot pārtiku vai bez konfiskācijas.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda piemērošanas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz trīstūkstoš latiem, konfiscējot pārtiku vai bez konfiskācijas."

7. Izteikt 103.5 un 103.6 pantu šādā redakcijā:

"103.5 pants. Sēklu aprites prasību pārkāpšana

Par sēklaudzēšanas, sēklu tirdzniecības, sagatavošanas un glabāšanas prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu no pieciem līdz simt piecdesmit latiem.

Par sēklu tirdzniecības prasību pārkāpumiem, ja tos izdara sēklu importētājs vai vairumtirgotājs, –

uzliek naudas sodu no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda piemērošanas, –

uzliek naudas sodu no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem.

103.6 pants. Labības un tās pārstrādes produktu aprites prasību pārkāpšana

Par labības un tās pārstrādes produktu aprites prasību un labības tirgus intervences prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem."

8. Izteikt 105.pantu šādā redakcijā:

"105.pants. Karantīnas un veterināro prasību pārkāpšana dzīvnieku infekcijas slimību skartā punktā, aizsardzības, uzraudzības un kontroles zonās

Par karantīnas un veterināro prasību pārkāpšanu dzīvnieku infekcijas slimību skartā punktā, aizsardzības, uzraudzības un kontroles zonās –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem."

9. Izteikt 106.pantu šādā redakcijā:

"106.pants. Dzīvnieku turēšanas, labturības, izmantošanas un pārvadāšanas prasību pārkāpšana

Par dzīvnieku turēšanas, labturības, izmantošanas un pārvadāšanas prasību pārkāpšanu –

izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot šos dzīvniekus vai bez konfiskācijas.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda piemērošanas vai ja to dēļ nodarīts fizisks vai materiāls zaudējums, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz tūkstoš latiem, konfiscējot dzīvniekus vai bez konfiskācijas."

10. Papildināt kodeksu ar 106.1 un 106.2 pantu šādā redakcijā:

"106.1 pants. Cietsirdīga izturēšanās pret dzīvniekiem un dzīvnieku nogalināšanas prasību neievērošana

Par cietsirdīgu izturēšanos pret dzīvniekiem vai dzīvnieku nogalināšanas prasību neievērošanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot šos dzīvniekus vai bez konfiskācijas.

106.2 pants. Aizliegtu zāļu un veterinārfarmaceitisko produktu lietošana dzīvniekiem un zāļu izdalīšanās perioda neievērošana pēc zāļu vai veterinārfarmaceitisko produktu lietošanas dzīvniekiem

Par aizliegtu zāļu un veterinārfarmaceitisko produktu lietošanu dzīvniekiem –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.

Par zāļu izdalīšanās perioda neievērošanu pēc zāļu vai veterinārfarmaceitisko produktu lietošanas –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda piemērošanas vai ja to dēļ nodarīts fizisks vai materiāls zaudējums, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz tūkstoš latiem."

11. Izteikt 107., 108., 108.1, 108.2, 108.3 un 108.4 pantu šādā redakcijā:

"107.pants. Dzīvnieku slēpšana, neidentificēšana (nemarķēšana) un izvairīšanās no to uzskaites

Par dzīvnieku slēpšanu no Pārtikas un veterinārā dienesta inspektora, dzīvnieku neidentificēšanu (nemarķēšanu) vai izvairīšanos no to uzskaites pašvaldībā –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz simt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz divsimt piecdesmit latiem.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no simt piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem.

108.pants. Valsts uzraudzībā esošo dzīvnieku infekcijas slimību (izņemot epizootiju) profilakses un apkarošanas prasību pārkāpšana

Par normatīvajos aktos noteikto valsts uzraudzībā esošo dzīvnieku infekcijas slimību (izņemot epizootiju) profilakses un apkarošanas prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz tūkstoš latiem.

108.1 pants. Dzīvnieku izcelsmes produkcijas (izņemot pārtiku) aprites prasību pārkāpšana

Par dzīvnieku izcelsmes produkcijas (izņemot pārtiku) aprites (ieguves, pārstrādes, uzglabāšanas, transportēšanas, izplatīšanas) prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot dzīvnieku izcelsmes produkciju vai bez konfiskācijas.

Par tiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz tūkstoš latiem, konfiscējot dzīvnieku izcelsmes produkciju vai bez konfiskācijas.

108.2 pants. Dzīvnieku līķu un kaušanas atlieku novākšanas, utilizēšanas un iznīcināšanas, dzīvnieku kapsētu iekārtošanas vai uzturēšanas prasību pārkāpšana

Par dzīvnieku līķu vai kaušanas atlieku novākšanas, utilizēšanas vai iznīcināšanas, kā arī dzīvnieku kapsētu iekārtošanas vai uzturēšanas prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.

108.3 pants. Dzīvnieku barības, veterināro zāļu, veterinārfarmaceitisko produktu un dzīvnieku kopšanas ķīmisko līdzekļu aprites prasību pārkāpšana

Par dzīvnieku barības aprites prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot dzīvnieku barību vai bez konfiskācijas.

Par veterināro zāļu, veterinārfarmaceitisko produktu un dzīvnieku kopšanas ķīmisko līdzekļu aprites prasību pārkāpšanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot veterinārās zāles vai veterinārfarmaceitiskos produktus un dzīvnieku kopšanas ķīmiskos līdzekļus vai bez konfiskācijas.

Par tādiem pašiem pārkāpumiem, ja tie izdarīti atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda piemērošanas, –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz trīstūkstoš latiem, konfiscējot dzīvnieku barību, veterinārās zāles, veterinārfarmaceitiskos produktus un dzīvnieku kopšanas ķīmiskos līdzekļus vai bez konfiskācijas.

108.4 pants. Izvešanai, ievešanai un tranzītam noteikto veterināro un higiēnas prasību neievērošana

Par izvešanai, ievešanai un tranzītam noteikto veterināro un higiēnas prasību neievērošanu –

uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem."

12. 155.pantā:

izteikt pirmās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.";

izteikt otrās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz tūkstoš latiem."

13. Izteikt 155.5 panta sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem, konfiscējot preces vai bez konfiskācijas."

14. Izteikt 166.2 panta sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu no piecsimt līdz trīstūkstoš latiem, konfiscējot ar administratīvā pārkāpuma izdarīšanu saistītos rīkus un priekšmetus."

15. Izteikt 166.9 panta pirmās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem."

16. 166.12 pantā:

izteikt pirmās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām – no desmit līdz piecsimt latiem.";

izteikt otrās daļas sankciju šādā redakcijā:

"uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām – no piecsimt līdz tūkstoš latiem."

17. 230.pantā:

papildināt pirmo daļu pēc skaitļa "106." ar skaitļiem "106.1, 106.2";

papildināt trešo daļu pēc skaitļiem un vārdiem "102.2 panta otrajā daļā" ar skaitļiem un vārdiem "106., 106.1 pantā".

18. 230.5 pantā:

aizstāt otrās daļas 1.punktā vārdus "naudas sodu līdz divsimt piecdesmit latiem" ar vārdiem "naudas sodu līdz tūkstoš latiem";

aizstāt otrās daļas 2.punktā vārdus "naudas sodu līdz simt piecdesmit latiem" ar vārdiem "naudas sodu līdz piecsimt latiem".

 

 

 

Likumprojekta

“Grozījumi Latvijas administratīvo pārkāpumu kodeksā”

anotācija

I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs

1. Pašreizējās situācijas raksturojums

Šobrīd spēkā esošā Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa redakcija nosaka sodus par pārkāpumiem, kas daļēji neatbilst spēkā esošajai likumdošanai.

2. Normatīvā akta projekta būtība

Normatīvais akta projekts paredz izmaiņas kodeksa pantu redakcijās saskaņojot tās ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem (piem., Veterinārmedicīnas likums, Pārtikas aprites uzraudzības likums, Dzīvnieku aizsardzības likums u.c.), kā arī nosaka izmaiņas sankcijās attiecībā uz juridiskām un fiziskām personām.

II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības attīstību

1. Ietekme uz makroekonomisko vidi

Normatīvā akta projekta ietekme uz makroekonomisko vidi nav vērtējama kā ievērojama.

2. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru vienkāršošanu

Likumprojekta ietekme uz makroekonomisko vidi nav vērtējama kā ievērojama.

3. Sociālo seku izvērtējums

Normatīvais akts neietekmēs sociālo vidi.

4. Ietekme uz vidi

Normatīvais akts šo jomu neskar.

III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem

tūkst. Ls

Rādītāji

Kārtējais gads

Nākamie trīs gadi

Vidēji piecu gadu laikā pēc kārtējā gada

2003

2004

2005

1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos

13,8

93,4

93,4

93,4

93,4

2. Izmaiņas budžeta izdevumos

-

-

-

-

-

3. Finansiālā ietekme

13,8

93,4

93,4

93,4

93,4

4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai

-

-

-

-

-

5. Detalizēts finansiālā pamatojuma aprēķins:

5.1. 422.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 10 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 312,5 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 10 x 312,5 = 3125,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 3125,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,1

5.2. 461.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 20 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 187,5 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 20 x 187,5 = 3750,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 3750,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

5.3. 101.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 2 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 125 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 2 x 125 = 250,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 250,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,3

5.4. 102.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 12 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 250 Ls, kopējā summa, ku ru paredzēts iekasēt - 12 x 250 = 3000,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 3000,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,0

5.5. 1022.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 12 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 395,8 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 12 x 395,8 = 4749,60

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 4749,60 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5,0

5.6. 1035.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 2 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 125,0 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 2 x 125,0 = 250,0

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 250,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,3

5.7. 105.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 20 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 187,5 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 20 x 187,5 = 3750,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 3750,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

5.8. 107.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 50 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 193,8 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 50 x 193,8 = 9690,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 9690,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9,7

5.9. 108.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 20 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 750 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 20 x 750 = 15 000,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 15 000,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15,0

5.10. 1081.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 50 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 750 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 50 x 750 = 37 500,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 37 500,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37,5

5.11. 1082.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 20 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 187,5 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 20 x 187,5 = 3 750,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 3 750,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,8

5.12. 1083.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 20 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 359,4 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 20 x 359,4 = 7188,00

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 7188,00 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7,2

5.13. 1084.pants

2002.gadā paredzēts sastādīt vidēji 5 administratīvo pārkāpumu protokolus, vidējā sankcija - 187,5 Ls, kopējā summa, kuru paredzēts iekasēt - 5 x 187,5 = 937,5

Paredzamā summa budžeta ieņēmumos

+ 973,50 Ls

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,9

IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu

Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti.

Attiecībā uz Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt.

Normatīvā akta projekts šo jomu neskar.

V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst normatīvais akts

1. Saistības pret Eiropas Savienību

Normatīvā akta projekts šo jomu neskar.

2. Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām

Normatīvā akta projekts šo jomu neskar.

3. Saistības, kas izriet no Latvijai saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem

Normatīvā akta projekts šo jomu neskar.

4. Atbilstības izvērtējums

1.tabula

Attiecīgie Eiropas Savienības normatīvie akti un citi dokumenti (piemēram, Eiropas Tiesas spriedumi, vadlīnijas, juridiskās doktrīnas atzinums u.tml.), norādot numuru, pieņemšanas datumu, nosaukumu un publikāciju

-

2.tabula

Latvijas normatīvā akta projekta norma (attiecīgā panta, punkta Nr.)

Eiropas Savienības normatīvais akts un attiecīgā panta Nr.

Atbilstības pakāpe (atbilst/neatbilst)

Komentāri

VI. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot normatīvā akta projektu

1. Ar kurām nevalstiskajām organizācijām konsultācijas ir notikušas

Konsultācijas nav notikušas.

2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta)

-

3. Kādi sabiedrības informēšanas pasākumi ir veikti un kāds ir sabiedriskās domas viedoklis

Sabiedrības informēšanas pasākumi nav veikti.

4. Konsultācijas ar starptautiskajiem konsultantiem

Konsultācijas ar starptautiskajiem konsultantiem nav notikušas.

VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde

1. Kā tiks nodrošināta tiesību akta izpilde no valsts un (vai) pašvaldību puses - vai tiek radītas jaunas institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas

Normatīvā akta projekta īstenošanai nav nepieciešams izveidot jaunas institūcijas.

2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu

Normatīvo aktu publicēs laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo

Saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību.

Zemkopības ministrs A.Slakteris

Valsts sekretārs

Juridiskā departamenta direktors

Atbildīgā amatpersona

L.Straujuma

A.Briņķe