Likumprojekts
Grozījums likumā "Par Latvijas Republikas Augstākās padomes
deputātu tiesisko stāvokli un pensijām"
Izdarīt likuma "Par Latvijas Republikas Augstākās padomes deputātu tiesisko stāvokli un pensijām" (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1999, 11.nr.; 2001, 3.nr.) pārejas noteikumos grozījumu un izteikt 2.punktu šādā redakcijā:
"2. Saeima iekļauj budžeta pieprasījumā kārtējam saimnieciskajam gadam nepieciešamo finansējumu Latvijas Republikas Augstākās padomes sēžu stenogrammu publikāciju sagatavošanai. Saeimas Kanceleja divu gadu laikā pēc finansējuma piešķiršanas sagatavo un iesniedz publicēšanai laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Latvijas Republikas Augstākās padomes sēžu stenogrammas valsts valodā."
Normatīvā akta projekta
Grozījums likumā Par Latvijas Republikas
Augstākās padomes deputātu tiesisko stāvokli un pensijām
anotācija
|
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|||||||||
|
1.Pašreizējais situācijas raksturo-jums. |
Patlaban grozāmā likuma pārejas noteikumu 2.p. noteikts, ka MK līdz 2000.gada 4.maijam organizē LR Augstākās padomes sēžu stenogrammu oficiālo tekstu izdošanu valsts valodā. Tā kā minētās stenogrammas atrodas Saeimas Kancelejas glabāšanā, tad tikai tai ir iespējams sagatavot LR AP stenogrammas publicēšanai, jo MK tās nav pieejamas. |
||||||||
|
2.Normatīvā akta projekta būtība. |
Lai varētu izpildīt likuma pārejas noteikumu 2.p. doto uzdevumu, noteikt, ka Saeimas Kanceleja sagatavo sēžu stenogrammu tekstus valsts valodā un iesniedz tos elektroniskā veidā publicēšanai oficiālajā laikrakstā, bet to sagatavošanu publicēšanai finansē no Saeimas budžeta. |
||||||||
|
3.Cita informācija. |
Likuma grozījums izstrādāts, ņemot vērā Saeimas Sekretāres rakstiski iesniegto informāciju Ministru Prezidentam par to, ka Saeimā ir izveidota darba grupa sakarā ar LR AP sēžu stenogrammu izdošanu, kas izvērtējusi darba apjomu un sastādījusi darba izmaksas tāmi, paredzot, ka šo darbu varētu veikt Saeimas Kancelejas darbinieki ārpus darba laika 2003.gada beigās. |
||||||||
|
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības attīstību |
|||||||||
|
1.Ietekme uz makroekonomisko vidi |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||
|
2.Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi un administratīvo procedūru vienkāršošanu |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||
|
3.Sociālo seku izvērtējums |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||
|
4.Ietekme uz vidi |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||
|
5.Cita informācija |
Nav. |
||||||||
|
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem (tūkst. latu) |
|||||||||
|
Rādītāji |
Kārtē-jais gads |
Nākamie trīs gadi |
Vidēji 5 gadu laikā pēc kārtējā gada |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||
|
1.Izmaiņas budžeta ieņē-mumos |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||||
|
2.Izmaiņas budžeta izdevu- mos |
22 766 |
45 533 |
30 358 |
||||||
|
3.Finansiālā ietekme |
-22766 |
-45533 |
-30358 |
||||||
|
4.Prognozējamie kompen- sējošie pasākumi papildu iz- devumu finansēšanai |
|||||||||
Teksta ievadīšana datorā un kļūdu labošana Korektūra un laboto vietu salasīšana Satura rādītāja noformēšana un alfabētiskā satura rādītāja sastādīšana Menedžēšana, sistematizēšana, komplektēšana, noformēšana, uzskaite |
8017 8017 2404
4328 |
16033 16033 4770
8657 |
10690 10690 3206
5772 |
||||||
Pavisam jāievada datorā - 55105 mašīnraksta lpp. 1 lpp. ievadīšanas izcenojums - 1,42 Ls. 2002.g. paredzēts ievadīt - 12717 mašīnraksta lpp. 2003.g. paredzēts ievadīt - 25432 mašīnraksta lpp. 2004.g. paredzēts ievadīt - 16956 mašīnraksta lpp. |
|||||||||
|
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu |
|||||||||
|
1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti. Attiecībā uz Ministru kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un galvenos satura punktus, kā arī termiņu, kādā paredzēts šos noteikumus izstrādāt. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||
|
2. Cita informācija. |
|||||||||
|
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst normatīvais akts |
|||||||||
|
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||
|
2. Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||
|
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||
|
4. Atbilstības izvērtējums 1.tabula |
|||||||||
|
Attiecīgie Eiropas Savienības normatīvie akti un citi dokumenti (piemēram, Eiropas Tiesas spriedumi, vadlīnijas, juridiskās doktrīnas atzinums u.tml.), norādot numuru, pieņemšanas datumu, nosaukumu un publikāciju |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar |
||||||||
|
2.tabula |
|||||||||
|
Latvijas normatīvā akta projekta norma (attiecīgā panta, punkta Nr.) |
Eiropas Savienības normatīvais akts un attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības pakāpe (atbilst/ |
Komentāri |
||||||
|
5. Cita informācija |
|||||||||
|
VI. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot normatīvā akta projektu |
|||||||||
|
1. Ar kurām nevalstiskajām organizācijām konsultācijas ir notikušas |
Konsultācijas nav notikušas. |
||||||||
|
2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
|||||||||
|
3. Kādi sabiedrības informēšanas pasākumi ir veikti un kāds ir sabiedriskās domas viedoklis |
Nav veikti. |
||||||||
|
4. Konsultācijas ar starptautiskajiem konsultantiem |
Nav notikušas. |
||||||||
|
5. Cita informācija |
|||||||||
|
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|||||||||
|
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un (vai) pašvaldību puses - vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas, vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Normatīvā akta izpildi var uzsākt tūlīt pēc finansējuma piešķiršanas. |
||||||||
|
2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu |
LR AP stenogrammas tiks publicētas oficiālajā laikrakstā Latvijas Vēstnesis. |
||||||||
|
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
|||||||||
|
4. Cita informācija |
|||||||||