Iesniedz Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija
Likumprojekts 2.lasījumam
Grozījumi likumā Par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām
(reģ. nr. 1106)
|
Spēkā esošā likuma pantu redakcijas |
Saeimā 1.lasījumā pieņemtā likumprojekta redakcija (dok. nr.3873) |
Nr. |
Priekšlikumi 2.lasījumam |
Komisijas atzinums |
Atbildīgās komisijas sagatavotā 2.lasījuma redakcija |
|||||||||||||||
|
Grozījumi likumā Par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām |
Grozījumi likumā Par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām |
|||||||||||||||||||
|
Izdarīt likumā Par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs 1995, nr.18; 1998, nr.21) šādus grozījumus: |
Izdarīt likumā Par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1995, 18.nr.; 1998, 21.nr.) šādus grozījumus: |
|||||||||||||||||||
|
2.pants. (1) Viena nosaukuma kandidātu sarakstā esošajiem kandidātiem ir tiesības bez maksas izmantot priekšvēlēšanu aģitācijai Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas raidlaiku šajā likumā noteiktajā kārtībā un apjomā, ja vismaz 40 dienas pirms vēlēšanu dienas viņi ir iesnieguši izziņu par kandidātu saraksta iesniegšanu. (2) Priekšvēlēšanu aģitācija šā likuma izpratnē ir kādas politiskās organizācijas, politisko organizāciju apvienības vai arī kāda deputāta kandidāta reklamēšana masu informācijas līdzekļos vai citādā veidā, ja tā satur tiešu vai netiešu aicinājumu balsot par vai pret kādu politisko organizāciju, politisko organizāciju apvienību vai arī deputāta kandidātu. |
1. |
Deputāts P.Salkazanovs Papildināt 2.pantu ar trešo daļu šādā redakcijā: (3) Priekšvēlēšanu aģitācijas periods ir nepārtraukts laika posms, kurš sākas ar deputātu kandidātu sarakstu iesniegšanas pirmo dienu un beidzas vēlēšanu dienā. |
Noraidīt |
|||||||||||||||||
|
7.pants. (1) Ja Latvijas Radio vai Latvijas Televīzija kādai politiskajai organizācijai, politisko organizāciju apvienībai vai kādam deputāta kandidātam piešķīrusi raidlaiku priekšvēlēšanu aģitācijai papildus šā likuma 5. pantā minētajam raidlaikam, tai jādod iespēja uzstāties tikpat ilgi, iespējami līdzvērtīgā laikā un par tādu pašu samaksu arī visām pārējām politiskajām organizācijām, politisko organizāciju apvienībām vai citu nosaukumu kandidātu sarakstos esošajiem kandidātiem, ja viņi to vēlas.
(2) Ja cits radio vai televīzijas uzņēmums (uzņēmējsabiedrība), kurā valsts vai pašvaldības daļa pamatkapitālā atsevišķi vai kopsummā pārsniedz 50 procentus, piešķīris raidlaiku priekšvēlēšanu aģitācijai, tam jāgarantē iespēja uzstāties tikpat ilgi, iespējami līdzvērtīgā laikā un par tādu pašu samaksu arī visām pārējām politiskajām organizācijām, politisko organizāciju apvienībām vai citu nosaukumu kandidātu sarakstos esošajiem kandidātiem, ja viņi to vēlas. |
1. Izslēgt 7.panta otrajā daļā vārdus kurā valsts vai pašvaldības daļa pamatkapitālā atsevišķi vai kopsummā pārsniedz 50 procentus. |
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. |
Deputāts P.Salkazanovs Izteikt 7.panta pirmo daļu šādā redakcijā: (1) Raidorganizācija, kura kādai politiskajai organizācijai (partijai), politisko organizāciju (partiju) apvienībai vai kādam deputāta kandidātam piešķīrusi raidlaiku priekšvēlēšanu aģitācijai papildus šā likuma 5.pantā minētajam raidlaikam Latvijas Radio un Latvijas Televīzijā, dod iespēju uzstāties tikpat ilgi, iespējami līdzvērtīgā laikā arī visām pārējām politiskajām organizācijām (partijām), politisko organizāciju (partiju) apvienībām vai citu nosaukumu kandidātu sarakstos esošajiem deputātu kandidātiem, ja viņi to vēlas.
P.Salkazanovs Izslēgt likumprojekta 1.pantu. Deputāts I.Burvis Izslēgt likumprojekta 1.pantu. Deputāti J.Sokolovskis, J.Urbanovičs, M.Bekasovs Izslēgt 7.panta otro daļu. Deputāts P.Salkazanovs Izteikt 7.panta otro daļu šādā redakcijā: 2) Ja politiskā organizācija (partija), politisko organizāciju (partiju) apvienība vai cita nosaukuma kandidātu sarakstā esošs deputāta kandidāts izmanto šā panta pirmajā daļā minētās tiesības, tad samaksa par raidlaika izmantošanu priekšvēlēšanu aģitācijai nosakāma atbilstoši raidlaika cenai dienā, kurā attiecīgā politiskā organizācija (partija), politisko organizāciju (partiju) apvienība vai cita nosaukuma kandidātu sarakstā esošs deputāta kandidāts rakstveidā iesniedzis pieteikumu raidorganizācijai par raidlaika izmantošanu priekšvēlēšanu aģitācijai.
Atbildīgā komisija 1. Izteikt likumprojekta 1.pantu šādā redakcijā: Izteikt 7.panta otro daļu šādā redakcijā: (2) Ja komerciālā raidorganizācija kādai politiskajai organizācijai, politisko organizāciju apvienībai vai kādam deputāta kandidātam piešķīrusi raidlaiku priekšvēlēšanu aģitācijai, tai jādod iespēja arī citām politiskajām organizācijām, politisko organizāciju apvienībām, vai citu nosaukumu kandidātu sarakstos esošajiem deputātu kandidātiem, ja viņi to vēlas, uzstāties tikpat ilgi, iespējami līdzvērtīgā laikā un par samaksu, kas atbilst raidlaika cenai dienā, kurā iesniegts attiecīgās politiskās organizācijas, politisko organizāciju apvienības vai deputāta kandidāta rakstveida pieteikums raidorganizācijai par raidlaika izmantošanu priekšvēlēšanu aģitācijai. Šāds pienākums komerciālajai raidorganizācijai ir tikai tad, ja politiskās organizācijas, politisko organizāciju apvienības vai deputāta kandidāta pieprasīto raidlaiku priekšvēlēšanu aģitācijai var piešķirt, ievērojot Radio un televīzijas likuma un šā likuma 7.panta ceturtās daļas noteikumus, kas reglamentē maksimālo reklāmas laika apjomu.
Deputāts A.Kiršteins Papildināt 7.pantu ar jaunu trešo daļu šādā redakcijā: (3) Trīs mēnešus pirms Saeimas vēlēšanām Latvijas Radio un Latvijas Televīzijā politiskā reklāma ir aizliegta. |
Noraidīt
Noraidīt
Noraidīt
Noraidīt
Daļēji atbalstīt skat. 7.priekšl.
Atbalstīt
Noraidīt |
1. Izteikt 7.panta otro daļu šādā redakcijā: (2) Ja komerciālā raidorganizācija kādai politiskajai organizācijai, politisko organizāciju apvienībai vai kādam deputāta kandidātam piešķīrusi raidlaiku priekšvēlēšanu aģitācijai, tai jādod iespēja arī citām politiskajām organizācijām, politisko organizāciju apvienībām, vai citu nosaukumu kandidātu sarakstos esošajiem deputātu kandidātiem, ja viņi to vēlas, uzstāties tikpat ilgi, iespējami līdzvērtīgā laikā un par samaksu, kas atbilst raidlaika cenai dienā, kurā iesniegts attiecīgās politiskās organizācijas, politisko organizāciju apvienības vai deputāta kandidāta rakstveida pieteikums raidorganizācijai par raidlaika izmantošanu priekšvēlēšanu aģitācijai. Šāds pienākums komerciālajai raidorganizācijai ir tikai tad, ja politiskās organizācijas, politisko organizāciju apvienības vai deputāta kandidāta pieprasīto raidlaiku priekšvēlēšanu aģitācijai var piešķirt, ievērojot Radio un televīzijas likuma un šā likuma 7.panta ceturtās daļas noteikumus, kas reglamentē maksimālo reklāmas laika apjomu. |
|||||||||||||||
|
(3) Pirms katras šajā pantā paredzētās priekšvēlēšanu aģitācijas vai uzreiz pēc tās obligāti jāpaziņo, kas par to ir maksājis. |
2. Izteikt 7.panta 3.daļu šādā redakcijā: Pirms katras šajā pantā paredzētās priekšvēlēšanu aģitācijas vai uzreiz pēc tās jāpaziņo, kura politiskā organizācija (partija) to no sava priekšvēlēšanu fonda ir apmaksājusi. |
9.
10.
11. |
Deputāts P.Salkazanovs Izslēgt likumprojekta 2.pantu. Deputāts P.Salkazanovs Izteikt 7.panta trešo daļu šādā redakcijā: (3) Pirms katras šajā pantā paredzētās priekšvēlēšanu aģitācijas vai uzreiz pēc tās jāpaziņo, kura politiskā organizācija (partija), politisko organizāciju (partiju) apvienība vai deputāta kandidāts tieši vai ar trešās personas starpniecību to ir apmaksājis. Atbildīgā komisija Izteikt likumprojekta 2.pantu šādā redakcijā: 2. Izteikt 7.panta trešo daļu šādā redakcijā: (3) Pirms katras šajā pantā paredzētās priekšvēlēšanu aģitācijas vai uzreiz pēc tās jāpaziņo, kura politiskā organizācija, politisko organizāciju apvienība vai kurš deputāta kandidāts tieši vai ar trešās personas starpniecību šo priekšvēlēšanu aģitāciju ir apmaksājis. |
Noraidīt
Atbalstīt redakc. preciz. skat. 11.priekšl.
Atbalstīt |
2. Izteikt 7.panta trešo daļu šādā redakcijā: (3) Pirms katras šajā pantā paredzētās priekšvēlēšanu aģitācijas vai uzreiz pēc tās jāpaziņo, kura politiskā organizācija, politisko organizāciju apvienība vai kurš deputāta kandidāts tieši vai ar trešās personas starpniecību šo priekšvēlēšanu aģitāciju ir apmaksājis. |
|||||||||||||||
|
12. |
Atbildīgā komisija Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: Papildināt 7.pantu ar ceturto daļu šādā redakcijā: (4) Sākot ar 60.dienu pirms vēlēšanu dienas, raidorganizācijām ir tiesības palielināt Radio un televīzijas likumā paredzēto reklāmas laika apjomu par 10 procentiem, atvēlot to priekšvēlēšanu aģitācijai. |
Atbalstīt,mainīt likumpr. turpmākopantu numerāc. |
3. Papildināt 7.pantu ar ceturto daļu šādā redakcijā: (4) Sākot ar 60.dienu pirms vēlēšanu dienas, raidorganizācijām ir tiesības palielināt Radio un televīzijas likumā paredzēto reklāmas laika apjomu par 10 procentiem, atvēlot to priekšvēlēšanu aģitācijai. |
|||||||||||||||||
|
9.pants. (1) Ja kāds deputāta kandidāts priekšvēlēšanu aģitācijas laikā kāda radio vai televīzijas uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) pārraidītā raidījumā izteicis savu viedokli par deputāta kandidātu, kas ir cita nosaukuma kandidātu sarakstā, šim cita nosaukuma kandidātu sarakstā esošajam kandidātam nākamajā dienā (Latvijas Televīzijā - 48 stundu laikā) tiek nodrošināta viena minūte atbildes sniegšanai ārpus šā likuma 5. pantā paredzētā raidlaika, ja tas noticis Latvijas Radio un Latvijas Televīzijā, vai neievērojot šā likuma 8. panta noteikumus, ja tas noticis citā radio vai televīzijas uzņēmumā (uzņēmējsabiedrībā). (2) Sakarā ar šā panta pirmajā daļā paredzēto atbildi nevar savukārt prasīt laiku nākamajai atbildei. |
13.
14. |
Deputāti J.Sokolovskis, J.Urbanovičs, M.Bekasovs Izteikt 9.panta pirmo daļu šādā redakcijā: (1) Ja kāds deputāta kandidāts priekšvēlēšanu aģitācijas laikā Latvijas Radio vai Latvijas Televīzijā pārraidītā raidījumā izteicis savu viedokli par deputāta kandidātu, kas ir cita nosaukuma kandidātu sarakstā, šim cita nosaukuma kandidātu sarakstā esošajam kandidātam nākamajā dienā (Latvijas Televīzijā - 48 stundu laikā) tiek nodrošināta viena minūte atbildes sniegšanai ārpus šā likuma 5. pantā paredzētā raidlaika. Atbildīgā komisija Papildināt likumprojektu ar jaunu pantu šādā redakcijā: 4. Aizstāt 9.panta pirmajā daļā vārdus radio vai televīzijas uzņēmums (uzņēmējsabiedrība) (attiecīgā locījumā) ar vārdu raidorganizācija (attiecīgā locījumā). |
Noraidīt
Atbalstīt |
4. Aizstāt 9.panta pirmajā daļā vārdus radio vai televīzijas uzņēmums (uzņēmējsabiedrība) (attiecīgā locījumā) ar vārdu raidorganizācija (attiecīgā locījumā). |
||||||||||||||||
|
11.pants. (1) Radio un televīzijas uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības) nedrīkst rediģēt, montēt vai citādi pārveidot priekšvēlēšanu aģitācijas raidījumus bez attiecīgās politiskās organizācijas, politisko organizāciju apvienības vai to deputātu kandidātu piekrišanas, kuri tajos piedalās. (2) Radio un televīzijas uzņēmumi ( uzņēmējsabiedrības) neatbild par sagatavotajiem priekšvēlēšanu aģitācijas materiāliem. (3) Valsts valodas lietošanu priekšvēlēšanu aģitācijā radio un televīzijā nosaka Valodu likums un likums "Par radio un televīziju". |
15.
16.
17.
|
Atbildīgā komisija Aizstāt 11.panta pirmajā un otrajā daļā vārdus Radio un televīzijas uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības) ar vārdu Raidorganizācijas. Deputāti J.Sokolovskis, J.Urbanovičs, M.Bekasovs Izteikt 11.panta trešo daļu šādā redakcijā: (3) Valsts valodas lietošanu priekšvēlēšanu aģitācijā radio un televīzijā reglamentē Valsts valodas likums. Atbildīgā komisija Izteikt 11.panta trešo daļu šādā redakcijā: (3)Valodas lietošanu priekšvēlēšanu aģitācijā raidorganizācijās nosaka Radio un televīzijas likums. |
Atbalstīt
Noraidīt
Atbalstīt |
5. 11.pantā: aizstāt panta pirmajā un otrajā daļā vārdus Radio un televīzijas uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības) ar vārdu Raidorganizācijas; izteikt panta trešo daļu šādā redakcijā: (3)Valodas lietošanu priekšvēlēšanu aģitācijā raidorganizācijās nosaka Radio un televīzijas likums.
|
||||||||||||||||
|
12.pants. Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas darbiniekiem un personām, kas vada Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas raidījumus, sākot ar 60. dienu pirms vēlēšanu dienas, aizliegts raidījumos aģitēt par vai pret deputātu kandidātiem vai kandidātu sarakstiem. |
18. |
Deputāts P.Salkazanovs Papildināt likumprojektu ar jaunu 3.pantu šādā redakcijā: 3. Aizstāt 12.pantā vārdus sākot ar 60 dienu pirms vēlēšan u dienas ar vārdiem priekšvēlēšanu aģitācijas periodā; mainīt turpmāko pantu numerāciju. |
Noraidīt |
|||||||||||||||||
|
17.pants. Radio un televīzijas uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) amatpersonas, kas nav ievērojušas šā likuma prasības, saucamas pie likumā paredzētās atbildības. |
19. |
Atbildīgā komisija Aizstāt 17.pantā vārdus Radio un televīzijas uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) ar vārdu Raidorganizāciju. |
Atbalstīt |
6. Aizstāt 17.pantā vārdus Radio un televīzijas uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) ar vārdu Raidorganizāciju. |
||||||||||||||||
|
21.pants. Šīs nodaļas noteikumi neattiecas uz radio un televīzijas uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām). |
20. |
Atbildīgā komisija Aizstāt 21.pantā vārdus radio un televīzijas uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) ar vārdu raidorganizācijām.
|
Atbalstīt |
7. Aizstāt 21.pantā vārdus radio un televīzijas uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) ar vārdu raidorganizācijām. |
||||||||||||||||
|
3. Papildināt likumu ar IV nodaļu šādā redakcijā: IV nodaļa Aģitācija preses izdevumos 25.pants. (1) Ja preses izdevums ir publicējis kādas politiskās organizācijas (partijas), politisko organizāciju (partiju) apvienības vai kāda deputāta kandidāta priekšvēlēšanu reklāmu, tam jāgarantē iespēja uz vienlīdzīgiem nosacījumiem publicēt priekšvēlēšanu reklāmu arī visām pārējām politiskajām organizācijām (partijām), to apvienībām vai citu nosaukumu kandidātu sarakstos esošajiem kandidātiem, ja viņi to vēlas. (2) Katras preses izdevumā publicētās priekšvēlēšanu reklāmas ietvaros obligāti ir jānorāda, kura politiskā organizācija (partija) no sava priekšvēlēšanu fonda priekšvēlēšanu reklāmu ir apmaksājusi.
|
21.
22.
23.
24.
25. |
Deputāti J.Sokolovskis, J.Urbanovičs, M.Bekasovs Izslēgt 25.panta pirmo daļu. Deputāts P.Salkazanovs Papildināt 25.pantu ar jaunu otro daļu šādā redakcijā: (2) Ja politiskā organizācija (partija), politisko organizāciju (partiju) apvienība vai cita nosaukuma kandidātu sarakstā esošs deputāta kandidāts izmanto šā panta pirmajā daļā minētās tiesības, tad samaksa par priekšvēlēšanu reklāmu nosakāma atbilstoši publikācijas cenai dienā, kurā attiecīgā politiskā organizācija (partija), politisko organizāciju (partiju) apvienība vai cita nosaukuma kandidātu sarakstā esošs deputāta kandidāts rakstveidā iesniedzis pieteikumu attiecīgajam preses izdevumam par priekšvēlēšanu reklāmu. Deputāts P.Salkazanovs Izteikt esošo 25.panta otro daļu kā trešo daļu šādā redakcijā: (3) Preses izdevumā publicētās katras priekšvēlēšanu reklāmas ietvaros jānorāda, kura politiskā organizācija (partija), politisko organizāciju (partiju) apvienība vai deputāta kandidāts tieši vai ar trešās personas starpniecību reklāmu ir apmaksājis. Deputāts I.Burvis Papildināt likumprojekta 3.pantā piedāvātā 25.panta otro daļu ar vārdiem vai kuras politiskās organizācijas (partijas) vai politisko organizāciju (partiju) apvienības deputāta kandidāts reklāmu ir apmksājis. Atbildīgā komisija Izteikt 1.lasījumā pieņemto 25.pantu šādā redakcijā: 25.pants Katras preses izdevumā publicētās priekšvēlēšanu aģitācijas ietvaros jānorāda, kura politiskā organizācija, politisko organizāciju apvienība vai kurš deputāta kandidāts tieši vai ar trešās personas starpniecību šo priekšvēlēšanu aģitāciju ir apmaksājis.
|
Atbalstīt
Noraidīt
Daļēji atbalstīt skat. 25.pr.
Daļēji atbalstīt skat. 25.pr.
Atbalstīt |
8. Papildināt likumu ar IV nodaļu šādā redakcijā: IV nodaļa Aģitācija preses izdevumos
25.pants Katras preses izdevumā publicētās priekšvēlēšanu aģitācijas ietvaros jānorāda, kura politiskā organizācija, politisko organizāciju apvienība vai kurš deputāta kandidāts tieši vai ar trešās personas starpniecību šo priekšvēlēšanu aģitāciju ir apmaksājis. |
||||||||||||||||
|
26.pants. Citu nosaukumu kandidātu sarakstos esošajiem kandidātiem, kas vēlas izmantot šā likuma 25.pantā paredzēto iespēju, politisko reklāmu publicē pēc tam, kad saņemta samaksa par to. Samaksu apliecinošie dokumenti saglabājami likumā Par grāmatvedību noteikto termiņu. |
26. |
Deputāti J.Sokolovskis, J.Urbanovičs, M.Bekasovs Izslēgt 26.pantu. |
Atbalstīt |
|||||||||||||||||
|
4. Papildināt likumu ar V nodaļu šādā redakcijā: V nodaļa. Politiskās reklāmas līgumu atklātums 27. pants. Jebkurai personai ir tiesības iepazīties ar politiskās organizācijas (partijas), politisko organizāciju (partiju) apvienības noslēgto līgumu par politiskās organizācijas (partijas), to apvienības vai kāda deputāta kandidāta priekšvēlēšanu reklāmas ievietošanu masu informācijas līdzekļos priekšvēlēšanu aģitācijas laikā. |
27.
28.
29.
30. |
Deputāti J.Sokolovskis, J.Urbanovičs, M.Bekasovs Izslēgt likumprojekta 4.pantu. Atbildīgā komisija Izteikt 1.lasījumā pieņemto V nodaļas nosaukumu šādā redakcijā: V nodaļa Priekšvēlēšanu aģitācijas uzskaite. Deputāts P.Salkazanovs Izteikt 27.pantu šādā redakcijā: 27.pants. (1) Raidorganizācijas veic priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika, kas pārraidīts raidorganizācijas programmā priekšvēlēšanu aģitācijas periodā, uzskaiti. (2) Divu nedēļu laikā pēc vēlēšanu dienas raidorganizācijas iesniedz Nacionālajai radio un televīzijas padomei priekšvēlēšanu aģitācijas pārskatu, kurā norāda priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika apjomu katram deputātu kandidātu sarakstam, kā arī līdzekļus, kas iegūti par šo priekšvēlēšanu aģitāciju pārraidīšanu un personas, kas šos līdzekļus atlīdzinājušas raidorganizācijai. (3) Šā panta otrajā daļā minēto raidorganizāciju iesniegto pārskatu publicēšanu laikrakstā Latvijas Vēstnesis nodrošina Nacionālā radio un televīzijas padome. Atbildīgā komisija Izteikt 1.lasījumā pieņemto 27.pantu šādā redakcijā: 26.pants. (1) Raidorganizācijas veic priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika uzskaiti. (2) Divu nedēļu laikā pēc vēlēšanu dienas raidorganizācijas iesniedz Nacionālajai radio un televīzijas padomei priekšvēlēšanu aģitācijas pārskatu, kurā norāda katra kandidātu saraksta priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika apjomu, līdzekļus, kas iegūti par attiecīgās priekšvēlēšanu aģitācijas pārraidīšanu, kā arī politisko organizāciju, politisko organizāciju apvienību, deputāta kandidātu vai citas personas, kas šo priekšvēlēšanu aģitāciju ir apmaksājušas.
|
Noraidīt
Atbalstīt
Daļēji atbalstīt skat. 30.pr.
Atbalstīt |
9. Papildināt likumu ar V nodaļu šādā redakcijā: V nodaļa Priekšvēlēšanu aģitācijas uzskaite 26.pants. (1) Raidorganizācijas veic priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika uzskaiti. (2) Divu nedēļu laikā pēc vēlēšanu dienas raidorganizācijas iesniedz Nacionālajai radio un televīzijas padomei priekšvēlēšanu aģitācijas pārskatu, kurā norāda katra kandidātu saraksta priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika apjomu, līdzekļus, kas iegūti par attiecīgās priekšvēlēšanu aģitācijas pārraidīšanu, kā arī politisko organizāciju, politisko organizāciju apvienību, deputāta kandidātu vai citas personas, kas šo priekšvēlēšanu aģitāciju ir apmaksājušas.
|
||||||||||||||||
|
31.
32. |
Deputāts P.Salkazanovs Papildināt likumprojekta 4.pantu ar jaunu 28.pantu šādā redakcijā: 28.pants. Preses izdevumi veic priekšvēlēšanu reklāmas, kas publicēta attiecīgajā preses izdevumā priekšvēlēšanu aģitācijas periodā, uzskaiti. (2) Divu nedēļu laikā pēc vēlēšanu dienas attiecīgais preses izdevums publicē laikrakstā Latvijas Vēstnesis pārskatu, kurā norāda priekšvēlēšanu reklāmas apjomu katram deputātu kandidātu sarakstam, kā arī līdzekļus, kas iegūti par šo priekšvēlēšanu reklāmu un personas, kas šos līdzekļus atlīdzinājušas attiecīgajam preses izdevumam. Atbildīgā komisija Papildināt V nodaļu ar jaunu pantu šādā redakcijā: 27.pants Preses izdevumi veic attiecīgajā preses izdevumā publicētās priekšvēlēšanu aģitācijas, uzskaiti, norādot tajā katra kandidātu saraksta priekšvēlēšanu aģitācijas apjomu, līdzekļus, kas iegūti par attiecīgo priekšvēlēšanu aģitāciju, kā arī politisko organizāciju, politisko organizāciju apvienību, deputāta kandidātu vai citas personas, kas šo priekšvēlēšanu aģitāciju ir apmaksājušas.
|
Daļēji atbalstīt skat. 32.pr.
Atbalstīt |
27.pants Preses izdevumi veic attiecīgajā preses izdevumā publicētās priekšvēlēšanu aģitācijas, uzskaiti, norādot tajā katra kandidātu saraksta priekšvēlēšanu aģitācijas apjomu, līdzekļus, kas iegūti par attiecīgo priekšvēlēšanu aģitāciju, kā arī politisko organizāciju, politisko organizāciju apvienību, deputāta kandidātu vai citas personas, kas šo priekšvēlēšanu aģitāciju ir apmaksājušas. |
|||||||||||||||||
|
Pārejas noteikums 6. Saeimas priekšvēlēšanu periodā šā likuma 12.panta un 13.panta pirmās daļas noteikumi piemērojami, sākot ar nākamo dienu pēc šā likuma spēkā stāšanās. |
33. |
Deputāti J.Sokolovskis, J.Urbanovičs, M.Bekasovs Izslēgt likuma Pārejas noteikumu. |
Atbalstīt |
10. Izslēgt pārejas noteikumu. |
||||||||||||||||