Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi))

Lēmuma pieņemšanas datums 02.10.2017.
Iepirkuma veids Publisko iepirkumu likuma 9.panta kārtībā
Iepirkuma līguma priekšmets un CPV Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi))
Identifikācijas numurs SAEIMA 2017/18
Līguma izpildītājs SIA "Elevet"
Līgumcena 22982,00
Informācija par iepirkumu

Lai pretendenti izvērtētu visus darbu veikšanu ietekmējošos apstākļus, veiktu vietas uzmērīšanu un iekļautu piedāvājumā ekonomiski pamatotas un samērīgas izmaksas, ieinteresētajām pretendentiem obligāti jāveic objekta vietas (Jēkaba ielā 11, Rīgā) apsekošana. Pasūtītājs organizē objekta vietas apskati 2017.gada 12.septembrī plkst.15:00.  Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati, pretendentam līdz 2017.gada 11.septembra plkst.17:00 jāpiesakās apskates veikšanai, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id. Nr. SAEIMA 2017/18), kura ietvaros tiks veikta objekta apskate. Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Ja pretendents nevar ierasties uz objekta vietas apskati augstāk noteiktajā datumā, pretendents, iepriekš vienojoties ar Pasūtītāju, var veikt objekta vietas apskati citā laikā. Lai veiktu objekta vietas apskati citā laikā, pretendentam ne vēlāk kā 1 (vienu) darba dienu pirms vēlamās darbu izpildes vietas apskates dienas jāinformē Pasūtītājs par apskates veikšanu, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, vēlamo darbu izpildes vietas apskates laiku (kas tiek saskaņots, ievērojot Pasūtītāja iespējas nodrošināt piekļuvi apskatāmajām telpām pretendenta vēlamajā laikā), personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id. Nr. SAEIMA 2017/18), kura ietvaros tiks veikta objekta apskate. Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Pretendenti, kuri piedalījušies iepriekš sludinātā iepirkuma id.Nr. SAEIMA 2017/14 “Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana” ietvaros organizētajā objekta vietas (Jēkaba ielā 11, Rīgā) apsekošanā un savu dalību objekta vietas apsekošanā apliecinājuši, parakstoties reģistrācijas lapā, ir tiesīgi neveikt atkārtotu objekta vietas apsekošanu.

Informācija par lēmumu 334e8e12-5ed9-4745-9f01-6a9e32632fc3.pdf
Kontaktpersonas Karīna Lapiņa (telefons 67087386, fakss: 67087100, e-pasts: iepirkumi@saeima.lv)
Iepirkuma līgums 34f9360f-b7dc-4763-a66c-e66fb5190dc9.pdf
Trešdien, 22.novembrī
09:00  Saeimas 2017.gada 22.novembra ārkārtas sēde
12:30  Ārlietu komisijas sēde
12:30  Sociālo un darba lietu komisijas sēde
 Saeimas Prezidija un Frakciju padomes sēde