Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi)).

Lēmuma pieņemšanas datums 17.08.2017.
Iepirkuma veids Publisko iepirkumu likuma 9.panta kārtībā
Iepirkuma līguma priekšmets un CPV Ratiņkrēslu pacēlāju piegāde, uzstādīšana un apkalpošana (CPV kods: 42410000-3 (pacēlāji un pārvietošanas iekārtas), papildus CPV kods: 45111100-9 (demontāžas darbi), papildus CPV kods: 50700000-2 (ēku instalāciju remonta un uzturēšanas pakalpojumi)).
Identifikācijas numurs SAEIMA 2017/14
Līguma izpildītājs Iepirkums pārtraukts, pamatojoties uz Publikso iepirkuma likuma 9.panta 15.daļu un 17.08.2017. iepirkumu komsijas lēmumā minēto (skat.pielikumā).
Līgumcena
Paziņojums IUB mājas lapā par lēmumu https://pvs.iub.gov.lv/show/503339
Informācija par iepirkumu

Pirms piedāvājuma sagatavošanas Pretendentam obligāti klātienē jāveic darbu izpildes vietas apskate. Pasūtītājs organizē darbu izpildes vietas apskati 2017.gada 15.augustā plkst.11:00.  Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati, pretendentam līdz 2017.gada 14.augusta plkst.17:00 jāpiesakās apskates veikšanai, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id.Nr. SAEIMA 2017/14). Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Ja pretendents nevar ieraksties uz darbu izpildes vietas apskati augstāk noteiktajā datumā, pretendents, iepriekš vienojoties ar pasūtītāju, var veikt darbu izpildes vietas apskati citā laikā. Lai veiktu darbu izpildes vietas apskati citā laikā, pretendentam ne vēlāk kā 1 (vienu) darba dienu pirms vēlamās darbu izpildes vietas apskates dienas jāinformē Pasūtītājs par apskates veikšanu, nosūtot uz e-pasta adresi: iepirkumi@saeima.lv Pretendenta nosaukumu, vēlamo darbu izpildes vietas apskates laiku (kas tiek saskaņots, ievērojot Pasūtītāja iespējas nodrošināt piekļuvi apskatāmajām telpām pretendenta vēlamajā laikā), personas, kura veiks objekta apskati, Vārdu, Uzvārdu un personas kodu, kā arī iepirkuma identifikācijas numuru (id.Nr. SAEIMA 2017/14). Minētā informācija nepieciešama caurlaides saņemšanai.

Informācija par lēmumu e0b76c33-939b-4637-8e13-552f796cbafe.docx
Kontaktpersonas Agnese Puķīte (telefons 67087297, e-pasts: iepirkumi@saeima.lv)
Ceturdien, 23.novembrī
09:00  Saeimas 2017.gada 22.novembra ārkārtas sēdes turpinājums
12:30  Eiropas lietu komisijas un Ārlietu komisijas kopsēde
15:15  Saeimas kārtējā sēde
17:00  Atbilžu sniegšana uz deputātu jautājumiem