17. Satiksmes ministrija

Darbības galvenie mērķi:

1) labi plānota un regulēta transporta un sakaru nozare;

2) kopējā Eirāzijas transporta sistēmā integrēta, kvalitatīva, konkurētspējīga transporta infrastruktūra, uzņēmējdarbības vide un droša satiksme;

3) kvalitatīvi, visiem pieejami sabiedriskā transporta pakalpojumi;

4) sakārtota un stabila sakaru nozares tiesiskā vide un ikvienam pieejami kvalitatīvi elektronisko sakaru un pasta pakalpojumi;

5) pieejami konkurētspējīgi tranzīta pakalpojumi ar paaugstinātu pievienoto vērtību.

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

 

1.grozījumi

 

 

2.grozījumu projekts

 

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

463 072 141

-55 373 348

-98 998 367

-154 371 715

308 700 426

 

Ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi

3 114 892

 

-126 665

-126 665

2 988 227

 

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos

36 781 950

 

-1 413 743

-1 413 743

35 368 207

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

423 175 299

-55 373 348

-97 457 959

-152 831 307

270 343 992

 

Izdevumi - kopā

466 264 277

-55 373 348

-94 518 292

-149 891 640

316 372 637

 

Atlīdzība

6 004 057

-900 609

-403 108

-1 303 717

4 700 340

 

Finansiālā bilance

-3 192 136

 

-4 480 075

-4 480 075

-7 672 211

 

Naudas līdzekļi

 3 192 136

 

4 480 075

4 480 075

7 672 211

 

Maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmu­mu naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palielinājums (-) vai samazinājums (+)

0

 

1 439 522

1 439 522

1 439 522

 

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palielinājums (-) vai samazinājums (+)

3 192 136

 

3 040 553

3 040 553

6 232 689

 

Amata vietu skaits

347

 

-13

-13

334

 

03.00.00 Nozares vadība

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt visus transporta un sakaru nozares politikas izstrādes un ieviešanas vadības procesus.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) samazināts noteiktos termiņos neizpildīto uzdevumu skaits, salīdzinot ar iepriekšējo gadu par 15%;

2) izstrādātas vai aktualizētas 2 nozaru pamatnostādnes;

3) veikti 7 iekšējie auditi ministrijas pārvaldes sistēmās;

4) veikti 2 iekšējie auditi padotībā esošās iestādēs;

5) veikti 4 iekšējie auditi kapitālsabiedrībās;

6) veikti 12 ES finansēto projektu auditi un pārbaudes.


latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

10 651 950

-467 437

-276 693

-744 130

9 907 820

 

Ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi

773 153

0

0

0

773 153

 

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

9 878 797

-467 437

-276 693

-744 130

9 134 667

 

Izdevumi - kopā

10 651 950

-467 437

554 058

86 621

10 738 571

 

Atlīdzība

3 116 236

-467 437

-264 880

-732 317

2 383 919

 

Finansiālā bilance

0

0

-830 751

-830 751

-830 751

 

Naudas līdzekļi

 

 

830 751

830 751

830 751

 

Maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmu­mu naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palielinājums (-) vai samazinājums (+)

 

 

830 751

830 751

830 751

 

Amata vietu skaits

180

 

-9

-9

171

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 86 621 lats, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -467 437 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums: -467 437 lati, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-467 437 lati – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam.

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): 554 058 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -276 693 lati, tai skaitā:

1.2. Pārējie samazinājumi: -276 693 lati, tai skaitā:

-264 880 latu – samazināta atlīdzība 20% apmērā šī gada otrajam pusgadam, vienlaicīgi samazinot 7 amata vienības;

-11 813 lati – samazināti izdevumi precēm un pakalpojumiem.

2. Pārējās izmaiņas: 830 751 lats, tai skaitā:

2.2. Citas izmaiņas:

790 751 lats – palielināti izdevumi precēm un pakalpojumiem no maksas pakalpojumu un ci­tu pašu ieņēmumu atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri, lai norēķinātos par komunālajiem pakalpojumiem un apmaksātu iepriekšējos gados līgumu ietvaros veiktos pakalpo­jumus, jo ir veiktas izmaiņas Satiksmes ministrijas noslēgtā nomas līgumā ar Latvijas Dzelzceļu, kur ministrijai ir jānodrošina apsardzes izmaksas, kā arī, lai apmaksātu uzstādītās programmatūras saskaņā ar Ministru kabinetā nolemto (2009. gada 12.maija MK protokols Nr.31, 56.§) un Finanšu ministrijas 2009. gada 7. maija rīkojumu Nr.276 „Par valsts budžeta papildu izdevumiem”;

40 000 latu – palielināti kapitālie izdevumi no maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri, lai izpildītu 2008. gadā noslēgtā līguma saistības par lietvedības programmas ieviešanu saskaņā ar Ministru kabinetā nolemto (2009. gada 12.maija MK protokols Nr.31, 56.§) un Finanšu ministrijas 2009. gada 7. maija rīkojumu Nr.276 „Par valsts budžeta papildu izdevumiem”.

Finansēšanas izmaiņas:

Maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas:

830 751 lats – novirzīti izdevumu segšanai.

08.00.00 Valsts aģentūras „Rīgas motormuzejs” darbības nodrošināšana

Darbības galvenie mērķi:

funkcionēt Latvijas un starptautiskajā kultūras apritē, būt sabiedrībai plaši pieejamai pētnieciskai un izglītojošai valsts kultūras iestādei, kas visplašākās sabiedrības interesēs vāc, saglabā, pēta, restaurē un popularizē senos spēkratus kā industriālā mantojuma un materiālās kultūras sastāvdaļu.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) apmierināta sabiedrības prasība pēc kvalitatīviem muzeja pakalpojumiem un tā pieejamība sabiedrībai (muzeja apmeklētāju skaits – 30 000);

2) izglītota sabiedrība seno spēkratu un ceļu satiksmes drošības jomā, veicot izglītojošo darbu ar 10 muzeja pedagoģisko programmu palīdzību;

3) sadarbībā ar Satiksmes ministrijas sabiedrisko attiecību nodaļu un CSDD izstrādāta 1 muzejpedagoģiskā programma par satiksmes drošības jautājumiem skolēnu auditorijai;

4) veidota viena jauna ekspozīcija, kā arī veikta esošo ekspozīciju atjaunošana, lai nodrošinātu sabiedrībai muzeja krājuma pieejamību;

5) muzeja apmeklētājiem sniegta kvalitatīva informācija par muzeja ekspozīciju (novadītas 80 ekskursijas).

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

339 009

-11 051

-131 113

-142 164

196 845

 

Ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi

240 505

 

-126 665

-126 665

113 840

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

98 504

-11 051

-4 448

-15 499

83 005

 

Izdevumi - kopā

339 009

-11 051

-126 465

-137 516

201 493

 

Atlīdzība

150 638

-22 596

-54 260

-76 856

73 782

 

Finansiālā bilance

0

 

-4 648

-4 648

-4 648

 

Naudas līdzekļi

 

 

4 648

4 648

4 648

 

Maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmu­mu naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palielinājums (-) vai samazinājums (+)

0

 

4 648

4 648

4 648

 

Amata vietu skaits

18

 

 

 

18

 

Resursu izmaiņas:

Ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi:

-126 665 lati – samazināti ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citiem pašu ieņēmumiem, paredzot aģentūru likvidēt no šī gada 1.jūlija un tās funkciju un finanšu resursus nodot Ceļu satiksmes drošības direkcijai.

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -137 516 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -11 051 lats, tai skaitā:

1. Samazinājums: -11 051 lats, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-22 596 lati – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam.

11 545 lati – palielināti izdevumi precēm un pakalpojumiem komunālo maksājumu segšanai.

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -126 465 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -126 465 lati, tai skaitā:

1.1. Strukturālās reformas, -126 465 lati, tai skaitā:

1.1.1. Institucionālās/ administratīvās izmaiņas:

-126 465 lati – samazināti izdevumi, paredzot aģentūras likvidāciju no šī gada 1.jūlija;

648 lati – palielināti izdevumi precēm un pakalpojumiem no maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri, lai apmaksātu komunālos pakalpo­jumus par I. ceturksni un ieejas biļešu iegādes rēķinu saskaņā ar Finanšu ministrijas 2009. gada rīkojumu Nr.276 „Par valsts budžeta papildu izdevumiem”.

Finansēšanas izmaiņas:

Maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas:

4 648 lati – novirzīti izdevumu segšanai.

11.00.00 Valsts dzelzceļa tehniskās inspekcijas darbības nodrošināšana

Darbības galvenie mērķi:

1) uzraudzīt un paaugstināt dzelzceļa ekspluatācijas, manevru darbu, ritošā sastāva un kustības drošības līmeni;

2) praktiski nodrošināt dzelzceļu savstarpējo izmantojamību, saskaņā ar ES direktīvu prasībām;

3) nodrošināt dzelzceļa nozares uzņēmumu un dzelzceļa speciālistu sertificēšanas procesu izpildi un uzraudzību;

4) nodrošināt dzelzceļa būvprojektu akceptēšanas un būvatļauju izsniegšanas procesu izpildi un uzraudzību.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) veiktas 100 pārbaudes par dzelzceļa ritošā sastāva un infrastruktūras atbilstību dzelzceļa tehniskās ekspluatācijas noteikumu prasībām;

2) veikta dzelzceļa nozares uzņēmumu sertificēšana un izsniegtas 30 drošības apliecības;

3) 210 dzelzceļa speciālistu atestācija un sertificēšana;

4) 30 dzelzceļa būvprojektu akceptēšana;

5) 30 būvatļauju izsniegšana dzelzceļa objektu būvniecībai.


latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

365 702

-41 172

 

-41 172

324 530

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

365 702

-41 172

 

-41 172

324 530

 

Izdevumi - kopā

365 702

-41 172

 

-41 172

324 530

 

Atlīdzība

274 481

-41 172

 

-41 172

233 309

 

Amata vietu skaits

20

 

-1

-1

19

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -41 172 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -41 172 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums: -41 172lati, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-41 172 lati – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam.

12.00.00 Valsts dzelzceļa administrācijas darbības nodrošināšana

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt valsts pārvaldi dzelzceļa transporta nozarē, paaugstinot nozares liberalizā­cijas līmeni, veicinot konkurenci, nediskriminējošu nosacījumu ieviešanu un to ievērošanu.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) izsniegtas 400 ritošā sastāva reģistrācijas apliecības;

2) izsniegtas 50 infrastruktūras reģistrācijas apliecības;

3) dzelzceļa infrastruktūras radītā riska novērtēšana dzelzceļa iecirkņos (novērtēšanu skaits – 3).

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

241 769

-25 246

 

-25 246

216 523

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

241 769

-25 246

 

-25 246

216 523

 

Izdevumi - kopā

241 769

-25 246

 

-25 246

216 523

 

Atlīdzība

168 309

-25 246

 

-25 246

143 063

 

Amata vietu skaits

10

 

 

 

10

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -139 280 latu, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -25 246 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums: -25 246 lati, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-25 246 lati – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam.


14.00.00 Eiropas Savienības un starptautiskā finansējuma koordinācija

Darbības galvenie mērķi:

1) nodrošināt ES fondu 2004.-2006. gada plānošanas perioda Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu sagatavošanu un ieviešanu transporta jomā;

2) nodrošināt ES fondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda aktivitāšu un projektu īstenošanu, uzraudzību un kontroli transporta un sakaru jomā.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) izstrādāti 5 Ministru kabineta noteikumu projekti ERAF/Kohēzijas fonda aktivitāšu ieviešanai 2007.–2013. gadā;

2) noslēgti 5 līgumi Kohēzijas fonda 2004.-2006. gada plānošanas perioda finansēto projektu ietvaros;

3) Kohēzijas fonda finansēto projektu ietvaros noslēgto līgumu administratīvā vadība (20 līgumi);

4) ES fondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda 4 ERAF finansēto aktivitāšu/apakšaktivitāšu īstenošana, uzraudzība un kontrole;

5) ES fondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda Kohēzijas fonda finansēto 4 aktivitāšu/apakšaktivitāšu īstenošana, uzraudzība un kontrole;

6) uzraudzīti 6 projekti, kuri tiek līdzfinansēti no TEN-T budžeta.

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

95 820

-12 521

-7 095

-19 616

76 204

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

95 820

-12 521

-7 095

-19 616

76 204

 

Izdevumi - kopā

95 820

-12 521

-7 095

-19 616

76 204

 

Atlīdzība

83 473

-12 521

-7 095

-19 616

63 857

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -19 616 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -12 521 lats, tai skaitā:

1. Samazinājums: -12 521 lats, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-12 521 lats – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam” paredzētajam.

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -7 095 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši MK noteiktajam izdevumu samazinājumam): -7 095 lati, tai skaitā:

1.2. Pārējie samazinājumi:

-7 095 lati – samazināta atlīdzība 20% apmērā šī gada otrajam pusgadam atbilstoši 2009. gada 30. aprīlī Ministru kabinetā nolemtajam (protokols Nr.28, 3.§).


23.00.00 Valsts autoceļu fonds

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt valsts autoceļu tīkla efektīvu uzturēšanu un attīstību, lai veicinātu valsts ekonomisko progresu, iedzīvotāju dzīves līmeņa celšanos un sekmētu Latvijas starptautisko autoceļu atbilstību Eiropas autoceļu tīkla prasībām.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

savas kompetences ietvaros tiek pildīts Veronas deklarācijā noteiktais ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaita samazinājums līdz 2010. gadam par 50 procentiem salīdzinājumā ar 2002. gadu (% samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu).

23.04.00 Mērķdotācijas pašvaldību autoceļiem (ielām)

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

nodrošināts finansējums ceļu un ielu uzturēšanai un atjaunošanai:

1) ceļi: 31 477 km;

2) ielas: 7 550 km.

23.06.00 Valsts autoceļu pārvaldīšana, uzturēšana un atjaunošana

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

sniegs tīrīts 15 500 km;

nodrošināta kaisīšana 4 900 km;

veikts melno segu bedrīšu remonts 450 000 m2;

veikta grants ceļu planēšana 11 380 km;

atjaunoti melnie segumi 149 km;

atjaunoti grants segumi 8 km.

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

230 229 162

-54 662 768

-46 587 237

-101 250 005

128 979 157

 

Ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi

354 000

 

 

 

354 000

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

229 875 162

-54 662 768

-46 587 237

-101 250 005

128 625 157

 

Izdevumi - kopā

230 229 162

-54 662 768

-45 983 114

-100 645 882

129 583 280

 

Finansiālā bilance

0

 

-604 123

-604 123

-604 123

 

Naudas līdzekļi

 

 

604 123

 604 123

604 123

 

Maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmu­mu naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palielinājums (-) vai samazinājums (+)

 

 

604 123

 604 123

604 123

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -100 645 882 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -54 662 768 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums: -54 662 768 lati, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-54 662 768 lati – atbilstoši 2008. gada 23.decembra izsludinātiem grozījumiem likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”.

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -45 983 114 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -46 587 237 lati, tai skaitā:

1.1. Strukturālās reformas, -46 587 237 lati, tai skaitā:

1.1.2.Nozaru politikas izmaiņas:

-46 587 237 lati – tajā skaitā samazinājums valsts autoceļu uzturēšanai, atjaunošanai un pārvaldīšanai – 35 899 560 latu un mērķdotācijām pašvaldību autoceļiem (ielām) –10 687 677 lati;

604 123 lati – palielināti kārtējie izdevumi no maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri valsts galvenajiem autoceļiem atbilstoši Finanšu ministrijas 2009. gada 7.maija rīkojumam Nr.276 „Par valsts budžeta papildu izdevumiem”, lai apmaksātu ziemas periodā veiktos ceļu kaisīšanas programmas darbus.

Finansēšanas izmaiņas:

Maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas:

604 123 lati – novirzīti izdevumu segšanai.

26.00.00 Ostu attīstības fonds

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt Latvijas Ostu padomes sekretariāta – informācijas centra darbību.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

tranzīta kravu apgrozījuma pieaugums Latvijas ostās straujāks nekā konkurējošo valstu ostās salīdzinot ar iepriekšējo gadu (5% salīdzinot ar iepriekšējo gadu).

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) nodrošināta Latvijas ostu un ar tranzīta biznesu saistītu uzņēmumu dalība 5 izstādēs ar nacionālajiem stendiem;

2) Latvijas ostu un ar tranzīta biznesu saistītu uzņēmumu dalība 3 tirdzniecības misijās, semināros;

3) nodrošināti Latvijas ostu un tranzīta pakalpojumu mārketinga pasākumi un sagatavoti informatīvie materiāli – 4;

2) Latvijas ostu un ar tranzīta biznesu saistītu uzņēmumu dalība 3 tirdzniecības misijās, semināros;

3) nodrošināti Latvijas ostu un tranzīta pakalpojumu mārketinga pasākumi un sagatavoti informatīvie materiāli – 4.


latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

125 244

-12 412

-7 034

-19 447

105 797

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

125 244

-12 412

-7 034

-19 447

105 797

 

Izdevumi - kopā

125 244

-12 413

-7 034

-19 447

105 797

 

Atlīdzība

82 756

-12 413

-7 034

-19 447

63 309

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -19 447 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -12 413 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums: -12 413 lati, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-12 413 lati – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam.

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -7 034 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -7 034 lati, tai skaitā:

1.2. Pārējie samazinājumi:

-7 034 lati – samazināta atlīdzība 20% apmērā šī gada otrajam pusgadam.

29.00.00 Kohēzijas fonda finansēto projektu ieviešana autoceļu jomā

Darbības galvenie mērķi:

1) integrācija Trans-Eiropas transporta tīklā (TEN);

2) galveno transporta koridoru attīstība, tai skaitā: ceļu segu un tiltu nestspējas paaugstināšana atbilstoši ES normatīvajām slodzēm un satiksmes drošības paaugstināšana, uzlabojot ceļu ģeometriju atbilstoši pieaugošām satiksmes prasībām un likvidējot “melnos” punktus.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

savas kompetences ietvaros izpildīts Veronas deklarācijā noteiktais ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaita samazinājums līdz 2010. gadam par 50 procentiem salīdzinājumā ar 2002. gadu (% samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu).

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

pabeigti 2004.-2006. gada plānošanas perioda autoceļa rekonstrukcijas darbi ceļa posmā Jēkabpils – Varakļāni (100%) un Saulkrastu apvedceļā.


latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

25 382 469

-

 -11 286 988

 -11 286 988

14 095 481

 

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos

 

 

 2 813 012

2 813 012

2 813 012

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

25 382 469

-

 -14 100 000

 -14 100 000

11 282 469

 

Izdevumi - kopā

25 382 469

-

 -8 428 014

-8 428 014

16 954 455

 

Finansiālā bilance

 

-

 -2 858 974

-2 858 974

 -2 858 974

 

Naudas līdzekļi

 

-

 2 858 974

 2 858 974

 2 858 974

 

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palieli­nājums (-) vai samazinājums (+)

 

 

 2 858 974

 2 858 974

 2 858 974

 

Resursu izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos:

2 813 012 lati – atbilstoši aktualizētajām naudas plūsmām plānoti ieņēmumi no ārvalstu finansu palīdzības Kohēzijas fonda līdzfinansētam projektam „Saulkrastu apvedceļa būvniecība un Via Baltica autoceļa uzlabojumi no km 21.05 (Lilaste) līdz km 40.57 (Skulte) uz valsts galvenā autoceļa A 1 (Rīga - Ainaži)”.

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -8 428 014 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -8 428 014 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -14 100 000 latu, tai skaitā:

1.2. Pārējie samazinājumi, tai skaitā ilgtermiņa saistības:

-14 100 000 latu – projektiem „TEN autoceļu tīkla uzlabojumi, 1. projekts” (-14 267 701 lats) un „Saulkrastu apvedceļa būvniecība un Via Baltica autoceļa uzlabojumi no km 21.05 (Lilaste) līdz km 40.57 (Skulte) uz valsts galvenā autoceļa A 1 (Rīga – Ainaži)”(167 701 lats). Ja projektu īstenošanas gaitā būs nepieciešams papildu finansējums tas tiks pieprasīts no Finanšu ministrijas 41.08.00 apakšprogrammas „Finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”.

2. Pārējās izmaiņas: 5 671 986 lati, tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības: 5 671 986 lati, tai skaitā:

2 813 012 lati – atmaksa valsts pamatbudžetam projekta „Saulkrastu apvedceļa būvniecība un Via Baltica autoceļa uzlabojumi no km 21.05 (Lilaste) līdz km 40.57 (Skulte) uz valsts galvenā autoceļa A1 (Rīga–Ainaži)” ietvaros par iepriekšējos gados veikto ieguldījumu.

374 291 lats – atmaksa valsts pamatbudžetam projekta „Lidostas "Rīga” pievadceļš” ietvaros no ārvalstu finanšu palīdzības atlikumiem uz 2009. gada 1. janvāri par iepriekšējos gados veikto ieguldījumu projekta īstenošanā atbilstoši Finanšu ministrijas 2009. gada 7. maija rīkojumam Nr.276 „Par valsts budžeta papildu izdevumiem”;

2 484 683 lati – atbilstoši projekta realizācijas grafikiem un aktualizētajām naudas plūsmām palielināti kapitālie izdevumi Kohēzijas fonda līdzfinansētam projektam „TEN autoceļu tīkla uzlabojumi, 1. projekts” no ārvalstu finanšu palīdzības atlikumiem uz 2009. gada 1.janvāri atbilstoši Finanšu ministrijas 2009. gada 7. maija rīkojumam Nr.276 „Par valsts budžeta papildu izdevumiem”.

Finansēšanas izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas:

2 858 974 lati – novirzīti izdevumu segšanai.

31.00.00 Sabiedriskais transports

Darbības galvenie mērķi:

segt pārvadātājiem zaudējumus par sabiedrībai nepieciešamiem sabiedriskā transporta pakalpojumiem un veikt kopējā sabiedriskā transporta sistēmas (izņemot pilsētas nozīmes maršruta tīklu) reformu (administrēšanas un finansēšanas modeļa reforma).

Politikas rezultāts un to rezultatīvie rādītāji:

pakalpojumu pieejamība pasažieriem ar īpašām vajadzībām (95 % piemērotas autoostas un 3% piemērotas stacijas).

Darbības rezultāts un to rezultatīvais rādītājs:

modernizēti 5% elektrovilcienu vagoni.

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

74 974 263

 

-3 500 000

-3 500 000

71 474 236

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

74 974 263

 

- 3500 000

- 3500 000

71 474 236

 

Izdevumi - kopā

74 974 263

 

-3 500 000

-3 500 000

71 474 263

 

31.05.00 Dotācija Autotransporta direkcijai sabiedriskā transporta pakalpojumu organizēšanai

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

veikta valsts nozīmes maršrutu tīklā sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzēju līgumsaistību izpildes uzraudzība:

1) apsekoti reisi 1% apmērā no kopējā pakalpojumu apjoma;

2) katra pakalpojumu sniedzēja uzņēmuma pārbaude (1 pārbaude katrā uzņēmumā);

3) veikta 1 finanšu izlietojuma pārbaude katrā pašvaldībā.

31.06.00 Dotācija zaudējumu segšanai sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem

Darbības rezultāts un to rezultatīvais rādītājs:

pārvadātājiem segti zaudējumi atbilstoši valsts budžetā piešķirtai apropriācijai sabiedrībai nepieciešamajos maršrutos.

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -3 500 000 latu, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -3 500 000 latu, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -3 500 000 latu, tai skaitā:

1.1. Strukturālās reformas, -3 500 000 latu, tai skaitā:

1.1.2.Nozaru politikas izmaiņas:

-3 500 000 latu – samazināti izdevumi autopārvadātāju zaudējumu segšanai. VSIA „Autotransporta direkcija” prognozē, ka valsts budžeta ierobežoto resursu situācijā dotāciju apjoms, kas tiek novirzīts zaudējumu segšanai varētu tikt samazināts, veicot šādus pasākumus:

1. optimizēt reģionālās starppilsētu nozīmes un reģionālās vietējās nozīmes maršrutu tīklu, ņemot vērā, ka gada 2.pusē tiks reorganizētas gan pašvaldību institūcijas, gan arī slēgtas dažas skolas un ārstniecības iestādes;

2. aktualizēt un grozīt normatīvos aktus sabiedriskā transporta pakalpojumu organizēšanas jomā:

2.1. paredzēt atlikt vismaz uz 2 gadiem tās sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanā paredzētās prasības kvalitātes nodrošināšanai, kas divu tuvāko gadu laikā bija jāievieš, piemēram, elektronisko tablo ieviešana, sabiedriskā transportlīdzekļa piemērošanu cilvēkiem ar speciālām vajadzībām utt.;

2.2. pārskatīt braukšanas maksas atvieglojumus atsevišķām pasažieru grupām, samazinot atlaides par braukšanas maksas atvieglojumiem, piemēram, politiski represētajām personām, invalīdiem;

3. pārskatīt ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu saistītās izmaksas attiecībā uz transportlīdzekļu vadītāju darba algām, kā arī sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai nepieciešamo pakalpojumu cenu veidošanas politiku (piemēram, autoostu pakalpojumi) un degvielas cenu samazinājuma ietekmi.

2009. gadā finansējums 70 901 137 latu apmērā no valsts budžeta zaudējumu segšanai pārvadātājiem par sniegtajiem sabiedriskā transporta pakalpojumiem tiks nodrošināts maršrutiem šādos apmēros:

– Dotācija pārvadājumiem ar autobusiem reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos 13 660 375 lati;

– Dotācija pārvadājumiem pa dzelzceļu reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos 29 008 844 lati;

– Dotācija pārvadājumiem reģionālajos vietējās nozīmes maršrutos 17 810 387 lati;

– Dotācija pārvadājumiem pilsētas nozīmes maršrutos 10 421 531 lats.

33.00.00 Kohēzijas fonda finansēto dzelzceļa infrastruktūras attīstības projektu ieviešana

Darbības galvenie mērķi:

1) palielināt satiksmes drošību;

2) likvidēt vilcienu kustības ātruma ierobežojumus neapmierinošā ceļa stāvokļa dēļ;

3) saglabāt un palielināt Austrumu – Rietumu koridora iecirkņu caurlaides spēju, lai varētu nodrošināt plānoto kravu plūsmu caur Latvijas ostām un tranzītu pa valsts teritoriju Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridorā;

4) samazināt dzelzceļa negadījumu izraisīta apkārtējās vides piesārņojuma risku.

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) nomainītas 22 dzelzceļa pārmijas (skaits);

2) rekonstruēti 116 km sliežu ceļu (km);

3) turpinās Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora vilcienu kustības vadības sistēmas modernizācija (83% no projektā paredzētā);

4) pabeigta Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora ritošā sastāva sakarsušo bukšu atklāšanas sistēmas modernizācija (100 % no projektā paredzētā).

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

37 236 358

-

-12 507 023

-12 507 023

24 729 335

 

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos

29 187 450

 

-4 458 115

-4 458 115

24 729 335

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

8 048 908

-

-8 048 908

-8 048 908

0

 

Izdevumi - kopā

36 359 259

-

-12 629 811

-12 629 811

23 729 448

 

Finansiālā bilance

877 099

-

122 788

122 788

999 887

 

Naudas līdzekļi

-877 099

-

-122 788

-122 788

-999 887

 

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palieli­nājums (-) vai samazinājums (+)

-877 099

 

-122 788

-122 788

-999 887

 

Resursu izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos:

-4 458 115 lati, tai skaitā:

1 001 127 lati – aktualizēts un palielināts ārvalstu finansu palīdzības apmērs atbilstoši prognozētajai naudas plūsmai projektam „Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridora iecirkņu sliežu ceļa rekonstrukcija”;

-3 864 580 latu – aktualizēts un samazināts ārvalstu finansu palīdzības apmērs projektam „Vilcienu kustības vadības sistēmas modernizācija (Latvijas Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridors)”, jo tiek mainīts darbu izpildes termiņš – izveidojušies sarežģījumi ar piegādātājiem un līdz ar to aizkavējas darbu izpilde;

-1 594 662 lati – aktualizēts un samazināts ārvalstu finansu palīdzības apmērs projekta „Ritošā sastāva sakarsušo bukšu atklāšanas sistēmas modernizācija (Latvijas Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridors)” ietvaros atmaksai valsts pamatbudžetam, jo kavējas projekta nodošana ekspluatācijā.

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -12 629 811 lats, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -12 629 811 lats, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -8 048 908 lati, tai skaitā:

1.2. Pārējie samazinājumi, tai skaitā ilgtermiņa saistības: -8 048 908 lati, tai skaitā:

-387 245 lati – samazināti izdevumi no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem projektam „Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridora iecirkņu sliežu ceļa rekonstrukcija”. Līdzfinansējums tiks nodrošināts no VAS „Latvijas Dzelzceļš” līdzekļiem;

-7 661 663 lati – samazināti izdevumi no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem projektam „Vilcienu kustības vadības sistēmas modernizācija (Latvijas Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridors)”. Līdzfinansējums tiks nodrošināts no VAS „Latvijas Dzelzceļš” līdzekļiem.

2. Pārējās izmaiņas: -4 580 903 (ārvalstu finanšu palīdzība), tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības: -4 580 903 lati, tai skaitā:

2 147 104 lati – palielināti izdevumi no ārvalstu finanšu palīdzības projektam „Austrumu - Rietumu dzelzceļa koridora iecirkņu sliežu ceļa rekonstrukcija” atbilstoši darbu izpildes grafikiem un prognozētajām naudas plūsmām, tajā skaitā no ārvalstu finanšu palīdzības atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri par 1 145 977 latiem;

1 817 492 lati – palielināti izdevumi no ārvalstu finanšu palīdzības atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri projektam „Ritošā sastāva sakarsušo bukšu atklāšanas sistēmas moderni­zācija (Latvijas Austrumu–Rietumu dzelzceļa koridors) atbilstoši aktualizētajām naudas plūsmām;

-1 594 662 lati – samazināti izdevumi projekta „Ritošā sastāva sakarsušo bukšu atklāšanas sistēmas modernizācija (Latvijas Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridors)” ietvaros atmaksai valsts pamatbudžetam par iepriekšējos gados veikto ieguldījumu, jo kavējas projekta nodošana ekspluatācijā;

-6 950 837 lati – samazināti izdevumi no ārvalstu finanšu palīdzības projektam „Vilcienu kustības vadības sistēmas modernizācija (Latvijas Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridors)”atbilstoši darbu izpildes grafikiem un naudas plūsmām.

Finansēšanas izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas:

-122 788 lati – palielināsies atlikums no ārvalstu finanšu palīdzības: 2 963 469 lati novirzīti projekta „Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridora iecirkņu sliežu ceļa rekonstrukcija” un projekta „Ritošā sastāva sakarsušo bukšu atklāšanas sistēmas modernizācija (Lat­vijas Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridors) izdevumu segšanai un 3 086 257 lati izveidojies pārpalikums projekta „Vilcienu kustības vadības sistēmas modernizācija (Latvijas Austrumu – Rietumu dzelzceļa koridors)” ietvaros atbilstoši mainītiem darbu izpildes termiņiem.

34.00.00 Kohēzijas fonda finansētie projekti ostu attīstībai

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt ostu kompleksu attīstību, veicot nepieciešamos infrastruktūras uzlabošanas darbus un jaunu objektu izbūvi.

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) pabeigta Ventspils ostas pievedceļu rekonstrukcija (100%);

2) pabeigta Liepājas ostas pievedceļu rekonstrukcija (100%).


latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

2 574 371

-

-166 024

-166 024

2 408 347

 

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos

2 574 371

 

-191 324

-191 324

2 383 047

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

 

-

25 300

25 300

25 300

 

Izdevumi - kopā

6 600 735

-

-154 982

-154 982

6 445 753

 

Finansiālā bilance

-4 026 364

-

-11 042

-11 042

-4 037 406

 

Naudas līdzekļi

4 026 364

-

11 042

11 042

4 037 406

 

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palieli­nājums (-) vai samazinājums (+)

4 026 364

 

11 042

11 042

4 037 406

 

Resursu izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos:

-191 324 lati, tai skaitā:

1 003 443 lati – palielināta ārvalstu finanšu palīdzība projektam „Pievadceļu rekonstrukcija Ventspils ostas termināliem”;

-1 194 767 lati – samazināta ārvalstu finanšu palīdzība projektam „Liepājas ostas pievadceļu rekonstrukcija”.

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -154 982 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -154 982 lati, tai skaitā:

2. Pārējās izmaiņas: -154 982 lati, tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības: -154 982 lati, tai skaitā;

-397 270 latu – samazināti izdevumi projektam „Pievadceļu rekonstrukcija Ventspils ostas termināļiem”, aktualizējot naudas plūsmas no ārvalstu finanšu palīdzības;

1 411 755 lati – palielināti izdevumi projektam „Liepājas ostas pievadceļu rekonstrukcija” no ārvalstu finanšu palīdzības atlikumiem uz 2009. gada 1.janvāri, aktualizējot naudas plūsmas atbilstoši darbu grafikiem;

25 300 latu – palielināti izdevumi no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem, aktualizējot naudas plūsmas projektam „Liepājas ostas pievadceļu rekonstrukcija”, jo Liepājas SEZ nav saņēmis finansējumu no apdrošinātājiem par Karostas tilta avārijas seku likvidēšanu;

-1 194 767 lati – samazināti izdevumi projektam „Liepājas ostas pievadceļu rekonstrukcija” atbilstoši ārvalstu finanšu palīdzības precizētajam apjomam atmaksai finansējuma saņēmējam par iepriekšējos periodos ieguldītajiem naudas līdzekļiem.

Finansēšanas izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas:

11 042 lati – 1 411 755 lati novirzīti izdevumu segšanai projektam „Liepājas ostas pievadceļu rekonstrukcija” un izveidojas pārpalikums 1 400 713 lati projektam „Pievadceļu rekonstrukcija Ventspils ostas termināļiem”, aktualizējot naudas plūsmas.


35.00.00 Kohēzijas fonda finansētie projekti lidostu attīstībai

Darbības galvenie mērķi:

paaugstināt starptautiskās lidostas Rīga drošību un kapacitāti, pagarinot un uzlabojot skrejceļu un nomainot esošo skrejceļa apgaismošanas sistēmu uz kvalitatīvāku.

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) atjaunots un pagarināts skrejceļš, sasniedzot kopējo garumu 3200 m, kas nodrošinās tā iekļaušanos ICAO code 4E prasībās un ļaus uzņemt lidostā gaisa kuģus ar pacelšanās masu virs 200 t (atjaunotā un pagarinātā skrejceļa garums, m);

2) ieviestas ICAO code 4E prasības, kas nodrošinās lielākas manevrēšanas iespējas Rīgas lidostā (% no projekta apjoma);

3) uzlabota apgaismošanas sistēma, lai nodrošinātu atbilstību ICAO CAT II prasībām (% no projekta apjoma);

4) uzlabota eksistējošā drenāžas sistēma, kas palīdzēs novērst problēmas liela nokrišņu daudzuma gadījumā un palielinās gaisa kuģu drošību un lidostas spēju nodrošināt pakalpojumu sniegšanu arī sliktos laika apstākļos (% no projekta apjoma).

Projekts tika pabeigts 2008. gadā, bet 2009. gada budžetā plānota atmaksa no EK.

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

2 327 687

 

334

334

2 328 021

 

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos

2 327 687

 

334

334

2 328 021

 

Izdevumi - kopā

2 327 687

 

334

334

2 328 021

 

Resursu izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos:

334 lati – palielināti ieņēmumi no ārvalstu finanšu palīdzības projektam „Skrejceļa pagarināšana un apgaismojuma sistēmas rekonstrukcija starptautiskajā lidostā ''Rīga''” atmaksai VAS „Starptautiskajā lidostā ''Rīga''.

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 334 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): 334 lati, tai skaitā:

2. Pārējās izmaiņas: 334 lati, (ārvalstu finanšu palīdzība), tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības:

334 lati – palielināti izdevumi projektam „Skrejceļa pagarināšana un apgaismojuma sistēmas rekonstrukcija starptautiskajā lidostā ''Rīga''” atmaksai VAS „Starptautiskajā lidostā ''Rīga'' .

37.00.00 Kohēzijas fonda finansētie tehniskās palīdzības projekti

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt ES Kohēzijas fonda finansēto projektu kvalitatīvu sagatavošanu un ieviešanu transporta jomā.

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1)iesniegti projektu pieteikumi un īstenoti projekti atbilstoši projektu ieviešanas plānam un pieejamajam ES fondu finansējumam (investīciju projekti balstīti uz tehniski ekonomiski pamatotām izpētēm %);

2) pabeigta Daugavas kreisā krasta dzelzceļa pievedceļu lidostai un ostai izpēte (līgumu skaits – 1);

3) pabeigta projekta „Rīgas dzelzceļa mezgla rekonstrukcija” izpēte (līgumu skaits –1).

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

181 323

-

-6 324

-6 324

174 999

 

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos

61 144

 

18 976

18 976

80 120

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

120 179

-

-25 300

-25 300

94 879

 

Izdevumi - kopā

224 194

-

105 422

105 422

329 616

 

Finansiālā bilance

-42 871

-

-111 746

-111 746

-154 617

 

Naudas līdzekļi

42 871

-

111 746

111 746

154 617

 

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palieli­nājums (-) vai samazinājums (+)

42 871

 

111 746

111 746

154 617

 

Resursu izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos: -6 324 lati

18 976 lati – tai skaitā:

80 120 latu – palielināta ārvalstu finanšu palīdzība projektam „Tehniskā palīdzība transporta sektorā Latvijā”, aktualizējot naudas plūsmas;

-61 144 lati – samazināta ārvalstu finanšu palīdzība projektam „Tehniskā palīdzība Satiksmes ministrijai”, aktualizējot naudas plūsmas.

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 105 422 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): 105 422 lati, tai skaitā:

2. Pārējās izmaiņas: 105 422 lati, tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības: 105 422 lati, tai skaitā;

170 782 lati – palielināti izdevumi projektam „Tehniskā palīdzība transporta sektorā Latvijā” no ārvalstu finanšu palīdzības, tajā skaitā par 90 662 latiem no naudas līdzekļu atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri, atbilstoši precizētajām naudas plūsmas prognozēm;

-61 144 lati – samazināti izdevumi no ārvalstu finanšu palīdzības projektam „Tehniskā palīdzība Satiksmes ministrijai” atbilstoši precizētajam ārvalstu finanšu palīdzības apjomam atmaksai valsts pamatbudžetā par 52 710 latiem un projekta īstenošanai par 8 434 latiem, jo šogad līdzekļi netiks saņemti saskaņā ar naudas plūsmu prognozēm;

21 084 lati – palielināti izdevumi projektam „Tehniskā palīdzība Satiksmes ministrijai” no ārvalstu finanšu palīdzības atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri;

-25 300 latu – samazināti izdevumi projektam „Tehniskā palīdzība Satiksmes ministrijai”, pārdalot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem uz programmu 34.00.00 „Kohēzijas fonda finansētie projekti ostu attīstībai ” projektam „Liepājas ostas pievadceļu rekonstrukcija”, aktualizējot naudas plūsmu prognozes.

Finansēšanas izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas:

111 746 lati – novirzīti izdevumu segšanai projektam „Tehniskā palīdzība transporta sektorā Latvijā” 90 662 lati un projektam „Tehniskā palīdzība Satiksmes ministrijai” 21 084 lati.

38.00.00 Transeiropas tīklu kopējās intereses projekti

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt Eiropas Komisijas lēmumos par Eiropas Transporta tīkla TEN-T finansē­juma piešķiršanu paredzēto pasākumu veikšanu – projektu kvalitatīvu sagatavošanu un ieviešanu.

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) nodrošināta TEN-T budžeta līdzfinansēto projektu atbilstība TEN-T tīkla vadlīnijām un nozares attīstības stratēģijai (100% no projekta apjoma);

2) pabeigti būvdarbi projekta 2004-LV-92302-P „Esošās infrastruktūras jaudas un efektivitātes optimizācija Ventspils brīvostā” ietvaros (5 objekti);

3) turpinātas izpētes projektiem (21 pētījums).

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

2 879 298

-

552 957

552 957

3 432 255

 

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos

2 631 298

 

403 374

403 374

3 034 672

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

248 000

-

149 583

149 583

397 583

 

Izdevumi - kopā

2 879 298

-

734 536

734 536

3 613 834

 

Finansiālā bilance

0

-

-181 579

-181 579

-181 579

 

Naudas līdzekļi

0

-

181 579

181 579

181 579

 

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas palieli­nājums (-) vai samazinājums (+)

 

 

181 579

181 579

181 579

 

Resursu izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzība iestādes ieņēmumos: 403 374 lati, tai skaitā:

288 150 latu – projektam „Izpētes un tehniskā projekta izstrāde projektam „Pieejas kanāla kuģu ienākšanai Rīgas ostā rekonstrukcija””;

48 318 lati – projektam „Pētījumi par Eiropas platuma sliežu ceļa līniju (Latvijas posms)”;

66 906 lati – projektam „1) Rekonstrukcija/modernizācija: ziemeļu pārrobežu posms Valmiera – Valka un dienvidu pārrobežu posms Jelgava – LT robeža. 2) Rekonstrukcija/modernizācija: Jugla (Rīgas pilsētas robežstacija) – Valmiera”.

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 734 536 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): 734 536 lati, tai skaitā:

2. Pārējās izmaiņas: 734 536 lati, tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības: 734 536 lati, tai skaitā;

285 135 lati – palielināti izdevumi projektam „Projektēšana uzlabojumiem VIA Baltica ceļa posmā E 67 Rīga – Ķekava un Ķekavas apvedceļam” t.sk. 181 577 lati (no ārvalstu finanšu palīdzības atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri) un 103 558 lati (no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem, pārdalot finansējumu no Finanšu ministrijas 41.08.00 apakšprogrammas „Finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”), lai veiktu atmaksu Eiropas Komisijai;

21 830 latu – projektam „Projektēšana uzlabojumiem ceļa posmā E 22 Rēzekne – Terehova” t.sk. 2 lati (no ārvalstu finanšu palīdzības atlikuma uz 2009. gada 1.janvāri) un 21 828 lati (no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem, pārdalot finansējumu no Finanšu ministrijas 41.08.00 apakšprogrammas „Finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”), lai veiktu atmaksu Eiropas Komisijai;

288 150 latu – palielināti izdevumi no ārvalstu finanšu palīdzības jaunam projektam „Izpētes un tehniskā projekta izstrāde projektam „Pieejas kanāla kuģu ienākšanai Rīgas ostā rekonstrukcija””;

58 465 lati – palielināti izdevumi no ārvalstu finanšu palīdzības 48 318 lati un no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem 10 147 lati PVN nomaksai jaunam Rail Baltica projektam „Pētījumi par Eiropas platuma sliežu ceļa līniju (Latvijas posms)”;

80 956 lati – palielināti izdevumi jaunam Rail Baltica projektam „1) Rekonstruk­cija/modernizācija: ziemeļu pārrobežu posms Valmiera – Valka un dienvidu pārrobežu posms Jelgava–LT robeža. 2) Rekonstrukcija/modernizācija: Jugla (Rīgas pilsētas robežstacija)–Valmiera”” tajā skaitā no ārvalstu finanšu palīdzības 66 906 lati un PVN nomaksai no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem 14 050 latu;

2.2.Citas izmaiņas

175 701 lats – veikta līdzekļu pārdale projekta „Ventspils brīvostas infrastruktūras ilgt­spējīgas attīstības un drošas un efektīvas piekļuves esošajai ostas teritorijai izpēte” ietvaros starp ekonomiskās klasifikācijas kodiem, lai atmaksātu saņemtos ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļus Eiropas Komisijai, jo Ventspils brīvostas pārvalde atteikusies realizēt minēto projektu.

Finansēšanas izmaiņas:

Ārvalstu finanšu palīdzības naudas līdzekļu atlikumu izmaiņas:

181 579 lati – novirzīts izdevumu segšanai.

39.00.00 Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas biroja darbības nodrošināšana

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt kvalitatīvu aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu un dzelzceļa avāriju izmeklēšanu un drošības rekomendāciju izstrādi saskaņā ar Eiropas Padomes 1994. gada 21.novembra direktīvas 94/56/EK ar ko nosaka civilās aviācijas nelaimes gadījumu un starp­gadījumu izmeklēšanas pamatprincipus un Eiropas Parlamenta un Padomes 2004. gada 29.aprīļa Dzelzceļa drošības direktīvu 2004/49/EK, lai sekmētu augtu lidojumu drošību un dzelzceļa transporta kustības drošības uzturēšanu.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

kvalitatīvi un savlaicīgi izmeklēti aviācijas nelaimes gadījumi, incidenti un dzelzceļa avārijas, tiek noteikti patiesie aviācijas nelaimes gadījumu, incidentu, dzelzceļa avāriju un starpgadījumu cēloņi (100% no kopējā incidentu un nelaimes gadījumu skaita).

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

184 254

-17 495

 

-17 495

166 759

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

184 254

-17 495

 

-17 495

166 759

 

Izdevumi - kopā

184 254

-17 495

 

-17 495

166 759

 

Atlīdzība

116 634

-17 495

 

-17 495

 99 139

 

Amata vietu skaits

8

 

-1

-1

7

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -17 459 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -17 495 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums: -17 495 lati, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-17 495 lati – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam.

40.00.00 Autotransporta inspekcijas darbības nodrošināšana

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt autopārvadājumu atbilstību Latvijas un Latvijas Republikai saistošo normatīvo aktu prasībām, veicot kravas un pasažieru autopārvadājumu kontroli un uzraudzību uz ceļiem un uzņēmumos.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

autopārvadājumu kontroles efektivitāte saglabāta iepriekšējā līmenī.

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) kontrolēti 1024 uzņēmumi;

2) ES prasībām atbilstoši un lielāki kontroles apjomi saistībā ar autovadītājiem noteiktā darba un atpūtas laika un tā reģistrēšanas ierīces lietošanas noteikumu ievērošanu (5% no darbdienām, kurās strādā to transportlīdzekļu vadītāji, uz kuriem attiecas darba un atpūtas režīma nosacījumi);

3) kontrolēti 28 160 transportlīdzekļi;

4) veikta faktiskās masas vai ass slodžu kontrole 1500 transportlīdzekļiem.


latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

813 361

-82 284

-46 628

-128 912

684 449

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

813 361

-82 284

-46 628

-128 912

684 449

 

Izdevumi - kopā

813 361

-82 284

-46 628

-128 912

684 449

 

Atlīdzība

548 561

-82 284

-46 628

-128 912

419 649

 

Amata vietu skaits

43

 

-2

-2

41

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -128 912 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -82 284 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums: -82 284 lati, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-82 284 lati – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam.

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -46 628 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -46 628 lati, tai skaitā:

1.2. Pārējie samazinājumi:

-46 628 lati – samazināta atlīdzība 20% apmērā šī gada otrajam pusgadam atbilstoši 2009. gada 30. aprīlī Ministru kabinetā nolemtajam (protokols Nr.28, 3.§).

41.00.00 Civilās aviācijas aģentūras darbības nodrošināšana

Darbības galvenie mērķi:

īstenot valsts politiku civilās aviācijas drošības jomā, nodrošināt gaisa pārvadājumu kvalitātes un drošības standartu ieviešanu saskaņā ar starptautisko un Eiropas Savienības tiesību normu prasībām.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) sertificēto gaisa kuģu ekspluatantu darbības uzraudzība (11 sertificētas aviosabiedrības);

2) lidlauku sertifikācija un darbības uzraudzība (10 lidlauki);

3) sertificēti 2 aeronavigācijas pakalpojumu sniedzēji saskaņā ar Regulu (EK) 2096/2005, ar kuru paredz kopīgas prasības aeronavigācijas pakalpojumu sniegšanai;

4) sertificētas 11 gaisa kuģu tehniskās apkopes organizāciju uzraudzība saskaņā ar Regulas (EK) 2042/2003 par gaisa kuģu un aeronavigācijas ražojumu, daļu un ierīču lidojumderīguma uzturēšanu un šo uzdevumu izpildē iesaistīto organizāciju un personāla apstiprināšanu II Pielikumu (sertificētas tehniskās apkopes organizācijas – skaits);

5) sertificēto gaisa kuģu lidotspējas uzturēšanas vadības organizāciju uzraudzība saskaņā ar Regulas (EK) 2042/2003 I Pielikumu (11 sertificētas lidotspējas uzturēšanas organizācijas).


latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

1 747 234

 

 

 

1 747 234

 

Ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi

1 747 234

 

 

 

1 747 234

 

Izdevumi - kopā

1 747 234

0

 

 

1 747 234

 

Atlīdzība

1 189 894

-178 484

 

-178 484

1 011 410

 

Amata vietu skaits

68

 

 

 

68

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 0 latu, tai skaitā:

Izmaiņas 1. grozījumos (3. aile): 0 latu, tai skaitā:

-178 484 lati – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam. Līdzekļi pārdalīti, lai nomaksātu neatliekamos rēķinus, neuzkrājot parādus.

43.00.00 Kohēzijas fonda pasākumu īstenošana (2007 - 2013)

Darbības galvenie mērķi:

veicināt kvalitatīvas, drošas, kopējā Eirāzijas transporta sistēmā integrētas, konkurētspējīgas transporta sistēmas uzturēšanu un attīstību, kas veicinātu līdzsvarotu un ilgtspējīgu valsts teritoriju attīstību, ilgtermiņā nodrošinot dažādu sabiedrības grupu sociālās un ekonomiskās vajadzības.

Sagaidāmais rezultāts:

1) veikta autoceļa E – 22 posma Rīga(Tīnūži) – Koknese” būvniecība;

2) veikta autoceļa E – 22 posma Ludza – Terehova” būvniecība.

43.01.00 Kohēzijas fonda finansētie autoceļu attīstības projekti (2007 - 2013)

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

 

 

3 800 000

3 800 000

3 800 000

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

 

 

3 800 000

3 800 000

3 800 000

 

Izdevumi - kopā

 

 

3 800 000

3 800 000

3 800 000

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 3 800 000 latu, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): 3 800 000 latu, tai skaitā:

2. Pārējās izmaiņas: 3 800 000 latu, tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības: 3 800 000 latu, tai skaitā;

1 200 000 latu – palielināti kapitālie izdevumi projektam „E 22 posma Rīga (Tīnūži) – Koknese būvniecība” no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem, pārdalot finansējumu no Finanšu ministrijas 41.08.00 apakšprogrammas „Finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”;

600 000 latu – palielināti kapitālie izdevumi projektam „E 22 posma Ludza – Terehova būvniecība” īstenošanai no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem, pārdalot finansējumu no Finanšu ministrijas 41.08.00 apakšprogrammas „Finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”.

Valsts budžetā no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem projektu īstenošanai paredzēti līdzekļi Latvijas puses finansējuma apmērā. Saskaņā ar Ministru kabinetā nolemto projektu īstenošanai nepieciešamo finansējumu ES līdzfinansējuma apmērā 10,2 milj. latu VAS „Latvijas valsts ceļi” ņems aizņēmumu no Valsts kases.

2 000 000 latu – palielināti kapitālie izdevumi projekta „Daugavpils autotransporta mezgls (Vidzemes, Piekrastes, A.Pumpura, Višķu iela)” īstenošanai no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem, pārdalot finansējumu no Finanšu ministrijas 41.08.00 apakšprogrammas „Finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”.

43.02.00 Atmaksa valsts pamatbudžetā par Kohēzijas fonda finansējumu (2007 –2013)

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

 

 

33 021 562

33 021 562

33 021 562

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

 

 

33 021 562

33 021 562

33 021 562

 

Izdevumi - kopā

 

 

33 021 562

33 021 562

33 021 562

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 33 021 562 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): 33 021 562 lati, tai skaitā:

2. Pārējās izmaiņas: 33 021 562 lati, tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības: 33 021 562 lati – atmaksa valsts pamatbudžetam par iepriekšējos periodos veiktajiem kapitālajiem izdevumiem.

44.00.00 Aviācijas drošības, glābšanas un medicīniskās palīdzības funkciju nodrošināšana starptautiskajā lidostā „Rīga”

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt nemainīgi augstu aviācijas drošības uzturēšanas pasākumu kvalitāti vienlaicīgi strauji palielinot VAS Starptautiskā lidosta „Rīga” apkalpoto pasažieru skaitu.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

izpildītas ES, un starptautisko tiesību aktu prasības par civilās aviācijas drošību un LR valsts deleģētās publiskās funkcijas – civilās aviācijas drošības, glābšanas un medicīniskās palīdzības nodrošināšana, atbilstoši pieaugošajam gadā apkalpoto pasažieru skaitam (paredzamais pasažieru skaita pieaugums – 14 %).

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) izlidojošo 1,9 līdz 2,2 miljonu pasažieru kontrole;

2) reģistrētās 1,9 līdz 2,2 miljonu bagāžu kontrole;

3) kritiskās daļas uzraudzība (izsniegtas 4,1 līdz 5,2 tūkstoši pastāvīgās caurlaides);

4) 6 ugunsdzēsības tehnikas vienību ekspluatācija saskaņā ar konkrētām tehnikas ekspluatācijas instrukcijām un uzturēšana pastāvīgā darba gatavībā.

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

5 175 000

 

-992 484

-992 484

4 182 516

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

5 175 000

 

-992 484

-992 484

4 182 516

 

Izdevumi - kopā

5 175 000

 

-992 484

-992 484

4 182 516

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -992 484 lati, tai skaitā

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -992 484 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums ((atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -992 484 lati, tai skaitā:

1.1.2.Nozaru politikas izmaiņas:

-992 484 lati – samazinājums saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 21.aprīļa sēdē nolemto (protokola Nr.25, 1.§).

46.00.00 Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) pasākumu īstenošana (2007-2013)

Darbības galvenie mērķi:

1) nodrošināt komfortablu un drošu satiksmi valsts 1.šķiras autoceļu tīklā, asfaltējot grants seguma ceļus (tai skaitā veicot ceļu posmos ietilpstošo tiltu rekonstrukciju), kas nodrošina attīstības centru savienojumu ar valsts galvenajiem autoceļiem vai attīstības centru savstarpējo savienojumu, kā arī nodrošināt komfortablu un drošu satiksmi pilsētu tranzītielās, rekonstruējot un attīstot pilsētu tranzītielas valsts galveno vai 1.šķiras autoceļu maršrutos vietās, kur esošā infrastruktūra ir nolietojusies (piemēram, sabrukušie ielu posmi) vai nespēj nodrošināt pieaugošo transporta plūsmu;

2) veicināt sabiedriskā transporta attīstību ārpus Rīgas kā alternatīvu privāto automašīnu izmantošanai.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

savas kompetences ietvaros izpildīts Veronas deklarācijā noteiktais ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaita samazinājums līdz 2010. gadam par 50 procentiem salīdzinājumā ar 2002. gadu (% samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu).

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

noasfaltēto valsts 1. šķiras autoceļu kopgarums 2009. gadā – 100 km.

46.01.00 Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) transporta projektu īstenošana (2007 - 2013)

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

38 340 000

-

-36 000 000

-36 000 000

2 340 000

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

38 340 000

-

-36 000 000

-36 000 000

2 340 000

 

Izdevumi - kopā

38 340 000

-

-36 000 000

-36 000 000

2 340 000

 

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 12. maija sēdes protokola Nr.31, 56.§): - 36 000 000 latu, tai skaitā:

1.2. Pārējie samazinājumi, tai skaitā ilgtermiņa saistības:

-36 000 000 latu – samazināti izdevumi projektam „Valsts 1.šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana”.

Valsts budžetā no dotācijas no vispārējiem ieņēmumiem projektu īstenošanai paredzēti līdzekļi Latvijas puses finansējuma apmērā. Saskaņā ar Ministru kabinetā nolemto projektu īstenošanai nepieciešamo finansējumu ES līdzfinansējuma apmērā 10,2 milj. latu VAS „Latvijas valsts ceļi” ņems aizņēmumu no Valsts kases.

46.02.00 Atmaksa valsts pamatbudžetā par Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansējumu (2007 - 2013)

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

27 617 797

-

-24 853 205

-24 853 205

2 764 592

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

27 617 797

-

-24 853 205

-24 853 205

2 764 592

 

Izdevumi - kopā

27 617 797

-

-24 853 205

-24 853 205

2 764 592

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -24 853 205 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -24 853 205 lati, tai skaitā:

2. Pārējās izmaiņas: -24 853 205 lati, tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības:

-24 853 205 lati – samazināta atmaksa valsts pamatbudžetam par iepriekšējā periodā veiktajiem kapitālajiem izdevumiem projektam „Valsts 1.šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana”, ņemot vērā izmainīto projektu finansēšanas shēmu.

47.00.00 Tehniskā palīdzība Eiropas Savienības fondu apgūšanai (2007-2013)

Darbības galvenie mērķi:

nodrošināt ES fondu 2008.–2010. gada tehniskās palīdzība projekta īstenošanu.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

uzsākti un īstenoti projekti atbilstoši plānotajam ieviešanas grafikam un pieejamajam ES fondu finansējumam (noteiktā termiņā uzsākto vai īstenoto projektu skaits no plānotajiem – 1).

Darbības rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

ES fondu tehniskās palīdzības projekta „Tehniskā palīdzība Satiksmes ministrijai, kā Eiropas Savienības fondu atbildīgajai iestādei, 2008.–2010. gadā” īstenošana (45%).


latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

1 384 480

-40 961

-23 211

-64 172

1 320 308

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

 1 384 480

-40 961

-23 211

-64 172

1 320 308

 

Izdevumi - kopā

 1 384 480

-40 961

-23 211

-64 172

1 320 308

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): -64 172 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 1.grozījumos (3. aile): -40 961 lats, tai skaitā:

1. Samazinājums: -40 961 lats, tai skaitā:

1.3. Citas izmaiņas:

-40 961 lats – par 15% samazināta atlīdzība atbilstoši 2008. gada 23. decembrī izsludinātajā likumā „Grozījumi likumā „Par valsts budžetu 2009. gadam”” paredzētajam.

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): -23 211 lati, tai skaitā:

1. Samazinājums (atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 30. aprīļa sēdes protokola Nr.28, 3.§): -23 211 lats, tai skaitā:

1.2. Pārējie samazinājumi:

-23 211 lati – samazināta atlīdzība 20% apmērā šī gada otrajam pusgadam.

48.00.00 Eiropas Sociālā fonda (ESF) pasākumu īstenošana (2007 - 2013)

Darbības galvenie mērķi:

ieviest kvalitātes vadības sistēmu Satiksmes ministrijā.

Politikas rezultāti un to rezultatīvie rādītāji:

1) integrēta izstrādātā kvalitātes vadības sistēmu (turpmāk-KVS) elektroniskajā dokumentu pārvaldības sistēmā;

2) apmācīti 200 darbinieki un ierēdņi par KVS un tās prasību piemērošanu ikdienas darbībā;

3) sakārtoti 130 vadības, pamatdarbības un atbalsta procesi atbilstoši KVS prasībām;

4) veikta 50 augstākā un vidējā līmeņa valsts ierēdņu apmācība par KVS iekšējā audita īstenošanu un praktisko apmācību, īstenojot pilnu KVS iekšējo auditu ministrijā.

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

-

 

12 500

12 500

12 500

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

 

 

12 500

12 500

12 500

 

Izdevumi - kopā

 

 

12 500

12 500

12 500

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 12 500 latu, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): 12 500 latu, tai skaitā:

2. Pārējās izmaiņas: 12 500 latu, tai skaitā:

2.1. Ilgtermiņa saistības:

12 500 latu – izdevumiem jaunam Eiropas Sociālā fonda līdzfinansētam projektam „Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana LR Satiksmes ministrijā”, pamatojoties uz Sabiedrības integrācijas fonda 2009. gada 29.janvāra lēmumu Nr.14 par atbalstu Satiksmes ministrijas projektam.

99.00.00 Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem

latos

 

Finansiālie rādītāji

2009. gada sākotnējs plāns

Izmaiņas

2009. gada plāna projekts ar grozījumiem

 

1.grozījumi

 

2.grozījumu projekts

Kopā

1

2

3

4

5

6

 

Resursi izdevumu segšanai

-

-

5 339

5 339

5 339

 

Dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

-

-

5 339

5 339

5 339

 

Izdevumi - kopā

-

-

5 339

5 339

5 339

 

Izdevumu izmaiņas:

Pret 2009. gada sākotnējo plānu kopā (5. aile): 5 539 lati, tai skaitā:

Izmaiņas 2. grozījumos (4. aile): 5 539 lati, tai skaitā:

Citas izmaiņas:

5 539 lati – palielināti izdevumi atbilstoši Finanšu ministrijas 2009. gada 11.maija rīkojumam Nr.283 „Par līdzekļu piešķiršanu”, lai Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs segtu Ventspils II stacijā notikušās smagās dzelzceļa avārijas un lidostā „Rīga” notikušā aviācijas incidenta izmeklēšanas izdevumus.