Rīgā

 

Rīgā

 

15.06.2009.                Nr.90/TA-2122, TA-2111, TA-2119,

TA-2118, TA-2114, TA-2117,

TA-2124, TA-2132, TA-2133,

TA-2130, TA-2134, TA-2135,

TA-2138, TA-2137, TA-2123

 

Saeimas Prezidijam

 

Nosūtām Saeimai izskatīšanai Ministru kabineta sēdē atbalstītos ar 2009.gada valsts budžeta grozījumiem saistītus likumprojektus –

"Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam", kuru izstrādāja Labklājības ministrija (atbildīgā
amatpersona
- Korčagins 67021568, Edgars.Korcagins@lm.gov.lv);

"Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Aizsardzības ministrija (atbildīgā amatpersona - Žukovs 67335027, Deniss.Zukovs@mod.gov.lv);

"Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Ārlietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Baiža 67016163, davis.baiza@mfa.gov.lv);

"Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta pakāpēm"", kuru izstrādāja Iekšlietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Razna 67095662, Martins.Razna@iem.gov.lv);

"Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Zepa 67013142, dagnija.zepa@em.gov.lv);

"Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"", kuru izstrādāja Ekonomikas ministrija (atbildīgā amatpersona - Lore 67013207, kaspars.lore@em.gov.lv);

"Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"", kuru izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ungurs 67504952, Janis.ungurs@iaui.gov.lv);

"Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Novožilova 67162697, Linda.Novozilova@tm.gov.lv);

"Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Novožilova 67162697, Linda.Novozilova@tm.gov.lv);

"Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (atbildīgā amatpersona - Zeppa-Priedīte 67356137, violeta.zeppa.priedite@knab.gov.lv);

"Grozījums Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Tieslietu ministrija (atbildīgā amatpersona - Ilgaža 67162696, Inita.Ilgaza@tm.gov.lv);

"Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"", kuru izstrādāja Finanšu ministrija (atbildīgā amatpersona - Kaļāne 67095491, Astra.Kalane@fm.gov.lv);

"Grozījumi Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā", kuru izstrādāja Kultūras ministrija (atbildīgā amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);

"Grozījums Dziesmu un deju svētku likumā", kuru izstrādāja Kultūras ministrija (atbildīgā amatpersona - Āboliņa 67330267, Daina.Abolina@km.gov.lv);

"Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā", kuru izstrādāja Valsts kanceleja (atbildīgā amatpersona - Osvalde 67082971, rudite.osvalde@mk.gov.lv).

Lūdzam izdarīt grozījumus Saeimas š.g. 15.jūnija sēdes darba kārtībā un iekļaut jautājumu par minēto likumprojektu nodošanu Saeimas komisijām, kā arī lūdzam likumprojektus izskatīt kā steidzamus.

 

Pielikumā: 1. Likumprojekts "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam" uz

2 lpp.

2. Likumprojekta "Par valsts pensiju un valsts pabalstu izmaksu laika periodā no 2009.gada līdz 2012.gadam" anotācija uz 12 lpp.

3. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 2.§ izraksts uz 1 lp.

4. Likumprojekts "Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.

5. Likumprojekta "Grozījumi Militārpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 4 lpp.

6. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 3.§ izraksts uz 1 lp.

7. Likumprojekts "Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.

8. Likumprojekta "Grozījums Diplomātu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 4 lpp.

9. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 4.§ izraksts uz 1 lp.

10. Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta pakāpēm"" uz 1 lpp.

11. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izdienas pensijām Iekšlietu ministrijas sistēmas darbiniekiem ar speciālajām dienesta pakāpēm"" anotācija uz 5 lpp.

12. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 5.§ izraksts uz 1 lp.

13. Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"" uz 1 lpp.

14. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju"" anotācija uz 6 lpp.

15. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  17.§ izraksts uz 1 lp.

16. Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"" uz 5 lpp.

17. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām"" anotācija uz 8 lpp.

18. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  18.§ izraksts uz 1 lp.

19. Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"" uz 2 lpp.

20. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par izložu un azartspēļu nodevu un nodokli"" anotācija uz 8 lpp.

21. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  22.§ izraksts uz 1 lp.

22. Likumprojekts "Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.

23. Likumprojekta "Grozījums Prokuroru izdienas pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.

24. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  25.§ izraksts uz 1 lp.

25. Likumprojekts "Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.

26. Likumprojekta "Grozījums Tiesnešu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.

27. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  26.§ izraksts uz 1 lp.

28. Likumprojekts "Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" uz

1 lpp.

29. Likumprojekta "Grozījums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 7 lpp.

30. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  27.§ izraksts uz 1 lp.

31. Likumprojekts "Grozījums Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" uz 1 lpp.

32. Likumprojekta "Grozījums Satversmes aizsardzības biroja amatpersonu izdienas pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.

33. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  28.§ izraksts uz 1 lp.

34. Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"" uz 3 lpp.

35. Likumprojekta "Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"" anotācija uz 4 lpp.

36. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  29.§ izraksts uz 1 lp.

37. Likumprojekts "Grozījumi Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā" uz 2 lpp.

38. Likumprojekta "Grozījumi Valsts un pašvaldību profesionālo orķestru, koru, koncertorganizāciju, teātru un cirka mākslinieku izdienas pensiju likumā" anotācija uz 6 lpp.

39. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 30.§ izraksts uz 1 lp.

40. Likumprojekts "Grozījums Dziesmu un deju svētku likumā" uz 1 lpp.

41. Likumprojekta "Grozījums Dziesmu un deju svētku likumā" anotācija uz 5 lpp.

42. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41  31.§ izraksts uz 1 lp.

43. Likumprojekts "Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā" uz 1 lpp.

44. Likumprojekta "Grozījumi Ministru kabineta iekārtas likumā" anotācija uz 4 lpp.


 

45. Ministru kabineta 2009.gada 14.jūnija sēdes protokola Nr.41 36.§ izraksts uz 1 lp.

 

 

 

 

Ministru prezidents,

bērnu, ģimenes un sabiedrības

integrācijas lietu ministrs                                             V.Dombrovskis

 

 

 

 

Stafecka 67082931


 

 

Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli"

 

Izdarīt likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli" (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1995, 24.nr.; 1996, 9., 15.nr.; 1997, 8., 24.nr.; 1998, 8., 21.nr.; 1999, 6., 24.nr.; 2000, 9.nr.; 2001, 1., 5., 24.nr.; 2003, 15.nr.; 2005, 2., 24.nr.; 2006, 1.nr.; 2007, 3., 12., 4.nr.; 2009, 1.nr.) šādus grozījumus:

 

1.        Papildināt 6.panta pirmo daļu ar 16.punktu šādā redakcijā:

"16)  par ziedojumu summu, par kuru piemērots šā likuma 8.2 pantā noteiktais nodokļa atvieglojums, ja nodokļa maksātājs ir pārkāpis 8.2 pantā noteiktā nodokļa atvieglojuma piemērošanas noteikumus vai, izmantojot 8.2 pantā noteikto kārtību, slēpis apliekamo ienākumu.”

2.        Papildināt likumu ar 8.2 pantu šādā redakcijā:

„8.2 pants. Nodokļa atvieglojums ziedotājiem

 (1) Rezidenti un pastāvīgās pārstāvniecības ir tiesīgas samazināt apliekamo ienākumu par summu, kura ziedota budžeta iestādēm, kā arī Latvijas Republikā reģistrētām biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām vai to iestādēm, kurām piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss saskaņā ar Sabiedriskā labuma organizāciju likumu.

(2) Apliekamā ienākuma samazinājums saskaņā ar šā panta noteikumiem nedrīkst pārsniegt 20 procentus no apliekamā ienākuma.

(3) Šā panta pirmajā daļā minētās budžeta iestādes, Latvijas Republikā reģistrētās biedrības, nodibinājumi un reliģiskās organizācijas vai to iestādes, kurām piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss saskaņā ar Sabiedriskā labuma organizāciju likumu, ne vēlāk kā līdz pēctaksācijas gada 31.martam sniedz publisku pārskatu par ziedotājiem, to ziedotajām summām un saņemto ziedojumu izlietojumu taksācijas gadā.

(4) Apliekamo ienākumu nevar samazināt nodokļa maksātāji, kuriem taksācijas perioda otrā mēneša pirmajā datumā ir nodokļa parādi par iepriekšējiem taksācijas periodiem.

(5) Manta vai finanšu līdzekļi, kurus nodokļa maksātājs, pamatojoties uz līgumu, bez atlīdzības nodod budžeta iestādei vai sabiedriskā labuma organizācijai, kurai piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss saskaņā ar Sabiedriskā labuma organizāciju likumu, tās statūtos, satversmē vai nolikumā noteikto mērķu sasniegšanai, ir uzskatāmi par ziedojumu šā panta izpratnē, ja saņēmējam nav noteikts pretpienākums veikt darbības, kuras uzskatāmas par atlīdzību.

(6) Nodokļa atvieglojumu atbilstoši šā panta pirmajai daļai nepiemēro, ja:

1) ziedojuma mērķī, kas noteikts ziedojuma saņēmējam, ir ietverta tieša vai netieša norāde uz konkrētu ziedoto līdzekļu saņēmēju, kas ir ar ziedotāju saistīts uzņēmums vai saistīta persona, vai ziedotāja darbinieks, vai šā darbinieka ģimenes loceklis, vai

2) ziedojuma saņēmējs veic atlīdzības rakstura darbības, kas vērstas uz labuma gūšanu ziedotājam, ar ziedotāju saistītam uzņēmumam, saistītai personai vai ziedotāja radiniekam līdz trešajai pakāpei vai laulātajam, vai nodrošina ziedotāja intereses, kas nav saistītas ar filantropiju.

3.        Izslēgt 20.pantu.

 

4.     23.pantā:

 

 papildināt pirmās daļas 1.un 2.punktu pēc skaitļa un vārdiem „20.pantā noteikto atlaidi” ar skaitli un vārdiem „un 8.2 pantā noteikto nodokļa atvieglojumu”;

 

papildināt 1.1 daļas 1. punktu pēc skaitļa un vārdiem „ 20.pantā noteiktās nodokļa atlaides” ar skaitli un vārdiem „un 8.2 pantā noteiktā nodokļa atvieglojuma”;

 

5. Papildināt pārejas noteikumus ar 82.un 83.punktu šādā redakcijā:

”82. Grozījumi šā likuma 20.pantā stājas spēkā ar 2009.gada 1.jūliju. Nodokļa maksātāji, kuri  līdz 2009.gada 30.jūnijam ziedo budžeta iestādēm vai Latvijas Republikā reģistrētām biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām vai to iestādēm, kurām piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss, ir tiesīgi samazināt taksācijas periodam, kas sākas 2009.gadā, aprēķināto nodokli par ziedotajām summām saskaņā ar šā likuma 20.pantu, kas bija spēkā līdz 2009.gada 30.jūnijam, bet kopējā nodokļa atlaide saskaņā 20.panta noteikumiem nedrīkst pārsniegt 10 procentus no nodokļa kopējās summas.

83. Likuma 8.2 pants stājas spēkā ar 2009.gada 1.jūliju. Nodokļa maksātāji, kuri no 2009.gada 1.jūlija līdz 2009.gada 31.decembrim ziedo budžeta iestādēm, Latvijas Republikā reģistrētām biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām vai to iestādēm, kurām piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss, ir tiesīgi samazināt taksācijas perioda, kas sākas 2009.gadā, apliekamo ienākumu par ziedotajām summām saskaņā ar šā likuma 8.2 pantu, bet kopējais apliekamā ienākuma samazinājums nedrīkst pārsniegt 10 procentus no apliekamā ienākuma.”

 

 

 

Finanšu ministrs                                                                   E.Repše

 

 

Vīza:

Valsts sekretārs                                                              M.Bičevskis

 

 

 

 

2009.06.15. 14:26:55

599

A.Kaļāne,  67095491

Astra.Kalane@fm.gov.lv

 


Likumprojekta

„Grozījumi likumā „Par uzņēmumu ienākuma nodokli”” 

anotācija

 

I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs

1. Atsauce uz Deklarāciju par Ministru kabineta iecerēto darbību, politikas plānošanas dokumentu un citiem dokumentiem, kuros dots uzdevums izstrādāt normatīvā akta projektu

Nav attiecināms.

2. Pašreizējās situācijas raksturojums

 

 

Likuma „Par uzņēmumu ienākuma nodokli” 20.pants paredz, ka rezidenti un pastāvīgās pārstāvniecības samazina nodokli par 85 procentiem no summām, kuras ziedotas budžeta iestādēm, kā arī Latvijas Republikā reģistrētām biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām vai to iestādēm, kurām piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss saskaņā ar Sabiedriskā labuma organizāciju likumu.

3.  Normatīvā akta projekta būtība

 

 

Likuma grozījumi paredz, ka rezidenti un pastāvīgās pārstāvniecības apliekamo ienākumu varēs samazināt par summām, kuras ziedotas budžeta iestādēm, kā arī Latvijas Republikā reģistrētām biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām vai to iestādēm, kurām piešķirts sabiedriskā labuma organizācijas statuss saskaņā ar Sabiedriskā labuma organizāciju likumu.

Apliekamā ienākuma samazinājums nedrīkstēs pārsniegt 20 procentus no apliekamā ienākuma.

Tādējādi tiks ierobežots ziedojumu apjoms, par kuru tiek samazināts maksājamais nodoklis, līdz ar to palielinot nodokļu ieņēmumus valsts budžetā.

4. Cita informācija

 Nav attiecināms.

 

II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz
sabiedrības un tautsaimniecības attīstību

1. Vispārēja ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības pārmaiņām

Grozījumi likumā varētu izraisīt ziedojumu samazināšanos sabiedriskā labuma organizācijām.

2. Ekonomiskā ietekme:

2.1. makroekonomiskā vide;

2.2. preču un pakalpojumu ražošanas apjoms un kvalitāte;

2.3. cenas;

2.4. eksporta un importa apjoms;

2.5. konkurences apstākļi;

2.6. jauninājumi un pētījumi;

2.7. augstāka resursu izmantošanas efektivitāte

Nav attiecināms.

3. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi, administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu komersantiem, pašnodarbinātajām personām, zemnieku un zvejnieku saimniecībām

Nav attiecināms.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un administratīvo slogu fiziskām personām

Nav attiecināms.

5. Sociālā ietekme: 

5.1. sociālās situācijas izmaiņas;

5.2. nodarbinātība

 

Grozījumi likumā varētu izraisīt ziedojumu samazināšanos sabiedriskā labuma organizācijām un līdz ar to šo organizāciju darbības sašaurināšanos.

6. Ietekme uz vidi:

6.1. dabas resursu lietošana;

6.2. ietekme uz piesārņojošo vielu emisiju vidē;

6.3. darbības radītie atkritumi;

6.4. ķīmisko vielu produktu ražošana;

6.5. ietekme uz īpaši aizsargājamām sugām vai biotopiem;

6.6. ietekme uz īpaši aizsargājamām teritorijām;

6.7. cita veida piesārņojuma emisija vidē

Nav attiecināms.

 

7. Cita ietekme

 Nav attiecināms.

 

 

 

III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz
valsts budžetu un pašvaldību budžetiem

 

(tūkst. latu)

Rādītāji

2009.

Turpmākie trīs periodi

2010.

2011.

2012.

1

2

3

4

5

1. Izmaiņas budžeta ieņēmumos:

1.1. valsts pamatbudžets, tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi;

1.2. speciālais budžets;

1.3. pašvaldību budžets

 

Nav attiecināms.

 

+ 2 500

 

+ 5 000

 

+ 5 000

 

2. Izmaiņas budžeta izdevumos:

2.1. valsts pamatbudžets,

tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi;

2.2. speciālais budžets;

2.3. pašvaldību budžets 

 

Nav attiecināms.

 

Nav attiecināms.

 

Nav attiecināms.

 

Nav attiecināms.

 

3. Finansiālā ietekme:

3.1. valsts pamatbudžets,

tajā skaitā iestāžu ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi;

3.2. speciālais budžets;

3.3. pašvaldību budžets 

Nav attiecināms.

 

+ 2 500

 

+ 5 000

 

+ 5 000

 

4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi papildu izdevumu finansēšanai 

Nav attiecināms.

Nav attiecināms.

Nav attiecināms.

Nav attiecināms.

5. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā)

Ierobežojot ziedojumu apjomu, par kuru tiek samazināti nodokļu maksājumi, paredzams, ka palielināsies nodokļu ieņēmumi valsts budžetā par 5 000 000 latu gadā.

6. Cita informācija 

 

 

IV  un V sadaļas jomas projekts neskar

 

VI. Kādas konsultācijas notikušas,
sagatavojot normatīvā akta projektu

1. Ar kurām pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizācijām un citām iesaistītajām institūcijām konsultācijas ir notikušas

 Konsultācijas nav notikušas.

2. Kāda ir šo pilsoniskās sabiedrības un sociālo partneru organizāciju un citu iesaistīto institūciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti to iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta)

Nav attiecināms.

3. Kāds konsultāciju veids un sabiedrības informēšanas pasākumi ir izmantoti

 Sabiedrības informēšanas pasākumi nav veikti.

4. Konsultācijas ar ekspertiem

 Nav notikušas.

5. Cita informācija

 Nav attiecināms.

 

VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde

1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no valsts un pašvaldību puses – vai tiek radītas jaunas valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas

Lai īstenotu paredzētos grozījumus likumā „Par uzņēmumu ienākuma nodokli”, nav nepieciešams radīt jaunas valsts institūcijas. Esošo valsts institūciju funkcijas netiks paplašinātas.

2. Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu

 Likumprojekts pēc pieņemšanas Saeimā tiks publicēts laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”, kā arī izdevumā „Latvijas republikas Saeimas un Ministru kabineta Ziņotājs un Normatīvo aktu informācijas sistēmā (NAIS).

3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo

 Ja, piemērojot likumprojektu, radīsies indivīda tiesību ierobežojums, tas varēs aizstāvēt savas tiesības administratīvo procesu regulējošajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

4. Cita informācija

 Nav attiecināms.

 

 

Finanšu ministrs                                                                     E.Repše

 

 

Vīza:

Valsts sekretārs                                                                      M.Bičevskis

 

 

 

 

 

 

13.06.2009 20:18

761

Nodokļu politikas departamenta

Tiešo nodokļu nodaļas vadītāja

A.Kaļāne, tālr. 67095491,

fakss 67095497, astra.kalane@fm.gov.lv

 


 

 

LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETA SĒDE

___________________________________________________________

protokola izraksts

 

Ārkārtas sēde

 

Rīgā

Nr.41

2009.gada 14.jūnijā

 

 

29.§

 

Likumprojekts "Grozījumi likumā "Par uzņēmumu ienākuma nodokli""

     TA-2135

______________________________________________________

(A.Birums, E.Repše)

 

     1. Atbalstīt iesniegto likumprojektu.

     2. Valsts kancelejai sagatavot likumprojektu iesniegšanai Saeimā.

     3. Noteikt, ka atbildīgais par likumprojekta turpmāko virzību Saeimā ir finanšu ministrs.

     4. Lūgt Saeimu atzīt likumprojektu par steidzamu un izskatīt vienlaikus ar valsts budžeta grozījumu 2009.gadam likumprojekta paketi.

 

 

Ministru prezidents,

bērnu, ģimenes un sabiedrības

integrācijas lietu ministrs                                                  V.Dombrovskis

 

 

Finanšu ministrs                                                              E.Repše

 

 

Valsts kancelejas direktore                                               G.Veismane