LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETS
16.08.2005 |
Noteikumi nr. 603 |
Rīgā
Vispārējās izglītības kvalitātes novērtēšanas valsts aģentūras nolikums
Izdoti saskaņā ar
Publisko aģentūru likuma
8.panta trešo daļu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Vispārējās izglītības kvalitātes novērtēšanas valsts aģentūra (turpmāk aģentūra) ir izglītības un zinātnes ministra pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde. Ministrs aģentūras pārraudzību īsteno ar Izglītības un zinātnes ministrijas starpniecību.
2. Aģentūra ir izveidota, lai nodrošinātu iedzīvotāju tiesības iegūt kvalitatīvu vispārējo izglītību, organizējot objektīvu un aptverošu vispārējās izglītības kvalitātes vērtēšanas procedūru.
II. Aģentūras funkcijas un kompetence
3. Aģentūrai ir šādas funkcijas:
3.1. organizēt vispārējās izglītības iestāžu un vispārējās izglītības programmu akreditācijas un valsts un pašvaldību dibināto vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības iestāžu vadītāju atestācijas norisi;
3.2. uzraudzīt vispārējās izglītības kvalitātes vērtēšanas stratēģijas īstenošanu;
3.3. novērtēt vispārējās izglītības kvalitāti;
3.4. ieviest valstī vienotu izglītības kvalitātes vērtēšanas sistēmu, nodrošinot saikni starp izglītības kvalitātes pašvērtējumu un ārējo vērtējumu;
3.5. uzlabot izglītības kvalitāti, nodrošinot objektīvu un visaptverošu izglītības kvalitātes vērtēšanas procedūru;
3.6. nodrošināt izglītības politikas analīzei un veidošanai nepieciešamo informāciju par vispārējās izglītības kvalitāti.
4. Aģentūrai ir šādi uzdevumi:
4.1. izstrādāt priekšlikumus par kārtību, kādā tiek vērtēta vispārējās izglītības iestāžu darbības un programmu īstenošanas kvalitāte, kā arī notiek vispārējās izglītības iestāžu vadītāju atestācija;
4.2. nodrošināt vienotu vispārējās izglītības iestāžu darbības un izglītības programmu īstenošanas kvalitātes vērtēšanu un vienotu vispārējās izglītības iestāžu vadītāju profesionālās sagatavotības vērtēšanu;
4.3. izstrādāt un iesniegt Izglītības un zinātnes ministrijā ziņojumus par vispārējās izglītības kvalitātes vērtēšanas rezultātiem;
4.4. apkopot un analizēt vispārējās izglītības kvalitātes vērtēšanas rezultātus, kā arī apkopot vērtēšanā gūto pieredzi;
4.5. nodrošināt vispārējās izglītības iestāžu darbības un vispārējās izglītības programmu īstenošanas kvalitātes vērtēšanas ekspertu sagatavošanu;
4.6. konsultēt vispārējās izglītības iestāžu darbības un vispārējās izglītības programmu īstenošanas kvalitātes vērtēšanas ekspertus;
4.7. analizēt, vērtēt, metodiski un informatīvi atbalstīt vispārējās izglītības kvalitātes pašvērtējuma veikšanu;
4.8. veidot un uzturēt vispārējās izglītības kvalitātes vērtēšanai nepieciešamo informācijas sistēmu;
4.9. atbilstoši kompetencei organizēt kursus un seminārus, izdot metodiskos un informatīvos materiālus.
5. Aģentūrai ir šādas tiesības:
5.1. veidot ekspertu komisijas vispārējās izglītības kvalitātes vērtēšanai;
5.2. ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pieprasīt un saņemt darbības nodrošināšanai nepieciešamo informāciju no juridiskām un fiziskām personām;
5.3. piedalīties to jautājumu risināšanā Izglītības un zinātnes ministrijas struktūrvienībās, kā arī pakļautības un pārraudzības iestādēs, kas saistīti ar aģentūras funkciju izpildi;
5.4. publicēt izstrādnes un materiālus ar aģentūras simboliku;
5.5. iekasēt maksu par aģentūras sniegtajiem publiskajiem pakalpojumiem.
III. Aģentūras struktūra un pārvalde
6. Aģentūras darbu vada aģentūras direktors. Aģentūras direktors veic Publisko aģentūru likumā un Valsts pārvaldes iekārtas likumā noteiktās pārvaldes iestādes vadītāja funkcijas. Aģentūras direktoram var būt vietnieki.
7. Aģentūra ir tiesīga veidot teritoriālas struktūrvienības. Aģentūras struktūrvienību kompetenci nosaka aģentūras direktors.
IV. Aģentūras konsultatīvā padome
8. Lai veicinātu starpnozaru sadarbību, izglītības un zinātnes ministrs izveido aģentūras konsultatīvo padomi (turpmāk konsultatīvā padome).
LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETS
16.08.2005 |
Noteikumi nr. 612 |
Rīgā
Kārtība, kādā akreditē vispārējās izglītības programmas un izglītības iestādes, kā arī atestē valsts un pašvaldību dibināto vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības iestāžu vadītājus
(prot. Nr.46 45.§)
Izdoti saskaņā ar
Izglītības likuma
14.panta 8., 9. un 11.punktu,
15.panta 5.punktu,
27.pantu, 30.panta ceturto daļu,
33.panta trešo daļu un
Vispārējās izglītības likuma
4.panta 1.punktu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā:
1.1. akreditē vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības programmas;
1.2. akreditē izglītības iestādes, kuras īsteno šo noteikumu 1.1.apakšpunktā minētās izglītības programmas;
1.3. atestē valsts un pašvaldību dibināto vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības iestāžu vadītājus (turpmāk izglītības iestādes vadītājs).
2. Lēmumu par izglītības iestādes akreditāciju, izglītības programmu akreditāciju un izglītības iestādes vadītāja atestāciju, pamatojoties uz Vispārējās izglītības akreditācijas un izglītības iestāžu vadītāju atestācijas komisijas (turpmāk komisija) priekšlikumu pieņem Izglītības un zinātnes ministrija.
3. Akreditācijas un atestācijas norisi organizē valsts aģentūra "Vispārējās izglītības kvalitātes novērtēšanas valsts aģentūra" (turpmāk valsts aģentūra).
4. Izglītības un zinātnes ministrija, pamatojoties uz valsts aģentūras un komisijas priekšlikumu, apstiprina:
4.1. izglītības iestāžu un programmu akreditācijas sākšanas datumu;
4.2. izglītības iestādes vadītāju atestācijas grafiku;
4.3. ekspertu komisiju sastāvu.
II. Pieteikšanās akreditācijai un atestācijai
5. Lai pieteiktos akreditācijai, izglītības iestādes vadītājs iesniedz valsts aģentūrā iesniegumu. Iesniegumā norāda:
5.1. izglītības iestādes vadītāja vārdu un uzvārdu;
5.2. izglītības iestādes nosaukumu;
5.3. izglītības iestādes reģistrācijas numuru izglītības iestāžu reģistrā;
5.4. izglītības iestādes dibinātāju;
5.5. izglītības iestādes juridisko adresi;
5.6. vēlamo akreditācijas laiku;
5.7. akreditējamo izglītības programmu nosaukumu, kodu, licences numuru un izdošanas datumu.
6. Papildus šo noteikumu 5.punktā minētajam iesniegumam izglītības iestādes vadītājs iesniedz valsts aģentūrā sertifikātu par iestāžu vadītāju tālākizglītības kursa "Vispārējās izglītības iestādes darba organizācija" apguvi vai izglītības dokumenta kopiju par akreditētas studiju programmas apguvi.
7. Izglītības iestādes vadītājs pirms atestācijas apgūst tālākizglītības kursu "Vispārējās izglītības iestādes darba organizācija" vai akreditētu studiju programmu, kas ietver šādus tematus:
7.1. izglītības sistēmas mērķi un galvenie attīstības virzieni;
7.2. tiesību akti, kas regulē izglītības iestādes darbību;
7.3. izglītības procesa organizēšana un izglītības kvalitāte;
7.4. izglītības iestādes attīstības novērtēšana un stratēģiskā plānošana;
7.5. izglītības iestādes vadītājam nepieciešamā kompetence un zināšanas saskarsmes psiholoģijā;
7.6. izglītības iestādes personāla un saimnieciskā vadība;
7.7. darba tiesisko attiecību regulējums normatīvajos aktos;
7.8. administratīvais process izglītības iestādē un lietvedības pamati;
7.9. darba aizsardzība un izglītojamo drošība.
8. Akreditācijas iesniegumu iesniedz ne vēlāk kā sešus mēnešus pirms izglītības iestādes vai programmas akreditācijas termiņa beigām.
9. Atestācijas iesniegumu iesniedz ne vēlāk kā sešus mēnešus pirms atestācijas.
10. Valsts aģentūra, pamatojoties uz iesniegumiem, sagatavo izglītības iestāžu un programmu akreditācijas un atestācijas grafiku projektus.
11. Ne vēlāk kā piecas nedēļas pirms akreditācijas sākuma valsts aģentūra informē iesniedzēju par:
11.1. ekspertu komisijas sastāvu;
11.2. akreditācijas un/vai atestācijas laiku;
11.3. ekspertu komisijas vadītājam iesniedzamajiem dokumentiem;
11.4. ekspertu komisijas darba un tā nodrošinājuma samaksas kārtību.
III. Ekspertu komisija un tās darbība
12. Lai izvērtētu izglītības iestādes darbību atbilstoši šo noteikumu 18.punktā noteiktajiem vērtēšanas kritērijiem un sniegtu atbilstošu ziņojumu, Izglītības un zinātnes ministrija izveido ekspertu komisiju.
13. Ekspertu komisijā ir komisijas vadītājs un četri eksperti, kas apguvuši ekspertu tālākizglītības kursu atbilstoši šādiem tematiem:
13.1. ārējās vērtēšanas pamatprincipi;
13.2. eksperti:
13.2.1. ekspertu komisija, sastāvs, pienākumu sadale;
13.2.2. ekspertu darbs komandā;
13.3. vērtēšanas kritēriji;
13.4. vērtēšanas līmeņi;
13.5. vērtēšanas līmeņu apraksti;
13.6. vērtēšanas līmeņu aprakstu izmantošana vērtēšanā;
13.7. vērtēšanas metodes:
13.7.1. anketēšana;
13.7.2. dokumentu izpēte;
13.7.3. stundu vērošana;
13.7.4. metožu un materiālu izvēle;
13.7.5. anketēšanas rezultātu apstrāde;
13.7.6. skolēnu sasniegumu vērtēšana;
13.7.7. intervijas;
13.7.8. datu bāzes;
13.7.9. izvēlēto mācību priekšmetu izvērtēšana;
13.7.10. valsts pārbaudes darbu rezultātu analīze;
13.8. ārējās vērtēšanas norise;
13.9. ziņojumi:
13.9.1. eksperta ziņojums;
13.9.2. rekomendācijas;
13.9.3. noslēguma ziņojums.
14. Ekspertu komisijas darbību nosaka izglītības un zinātnes ministra apstiprināts ekspertu komisijas nolikums. Ekspertu komisijas ziņojumam ir ieteikuma raksturs.
15. Eksperti savas darbības laikā ir tiesīgi pieprasīt izglītības iestādes vadītājam, pedagogiem un pārējam personālam uzrādīt akreditācijai nepieciešamos izglītības iestādes vadības, pedagoģiskā procesa organizēšanas, materiāltehniskā nodrošinājuma obligātos dokumentus, kā arī dokumentus, kas saistīti ar profilaktiskās veselības aprūpi un pirmās palīdzības sniegšanu.
16. Eksperti ir tiesīgi piedalīties mācību stundās, izglītības iestādes organizētajos pasākumos, kā arī tikties ar izglītības iestādes vadītāju, tās dibinātāju, pašvaldības pārstāvjiem, pedagogiem, darbinieku arodbiedrību, ja nepieciešams, arī ar citiem izglītības iestādes darbiniekiem un vecākiem.
17. Ekspertu komisija novērtē izglītības iestādes darbību četros līmeņos:
17.1. IV līmenis ļoti labi;
17.2. III līmenis labi;
17.3. II līmenis viduvēji;
17.4. I līmenis nepietiekami.
18. Ekspertu komisija izglītības iestādes darbību vērtē, ņemot vērā šādus izglītības iestādes akreditācijas vērtēšanas kritērijus (izņemot šo noteikumu 18.6. un 18.7.apakšpunktā noteikto) un norādot darbības līmenim atbilstošu vērtējumu:
18.1. izglītības programmas atbilstība normatīvajiem aktiem izglītības jomā;
18.2. mācīšanas kvalitāte;
18.3. izglītojamo mācīšanās kvalitāte;
18.4. vērtēšana kā mācību procesa sastāvdaļa;
18.5. sadarbība ar vecākiem;
18.6. izglītojamo sasniegumi ikdienas mācību darbā;
18.7. izglītojamo sasniegumi valsts pārbaudes darbos;
18.8. atbalsts izglītojamo profilaktiskās veselības aprūpes, neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošinājuma jomā un drošības garantēšana;
18.9. atbalsts izglītojamā personības veidošanā;
18.10. atbalsts turpmākās izglītības un profesijas izvēlē;
18.11. atbalsta nodrošinājums mācību darba diferenciācijai;
18.12. atbalsts izglītojamiem ar īpašām vajadzībām (ja tas ir attiecināms uz attiecīgo iestādi);
18.13. izglītības iestādes mikroklimats;
18.14. izglītības iestādes fiziskā vide;
18.15. telpas, iekārtas un materiāltehniskie resursi;
18.16. finanšu resursi;
18.17. cilvēkresursi;
18.18. personāla pārvaldība;
18.19. personāla tālākizglītība;
18.20. izglītības iestādes darba pašvērtēšana;
18.21. izglītības iestādes attīstības plāns;
18.22. izglītības iestādes vadības darbs.
19. Ekspertu komisijas vadītājs iesniedz valsts aģentūrā izglītības iestādes akreditācijas ziņojumu un ekspertu komisijas priekšlikumu. Valsts aģentūra ziņojumu nosūta komisijai, izglītības iestādei, dibinātājam un ziņojumā iekļauto ieteikumu izpildes pārraudzības institūcijai.
IV. Komisijas izveidošana un darbība
20. Komisiju izveido ar izglītības un zinātnes ministra rīkojumu. Komisijā iekļauj:
20.1. četrus Izglītības un zinātnes ministrijas pārstāvjus;
20.2. Izglītības satura un eksaminācijas centra pārstāvi;
20.3. Latvijas Izglītības vadītāju asociācijas pārstāvi;
20.4. Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības pārstāvi;
20.5. valsts aģentūras pārstāvi;
20.6. Latvijas Pašvaldību savienības pārstāvi.
21. Komisijas darbu vada tās priekšsēdētājs. Komisijas priekšsēdētājs un komisijas priekšsēdētāja vietnieks ir Izglītības un zinātnes ministrijas pārstāvji. Komisijas priekšsēdētāja prombūtnes laikā viņa pienākumus veic vietnieks.
22. Komisija, pamatojoties uz ekspertu komisijas ziņojumu, priekšlikumu par akreditāciju vai tās atteikumu, kā arī priekšlikumu par izglītības iestādes vadītāja atestāciju vai tās atteikumu pieņem ar vienkāršu balsu vairākumu. Ja balsu skaits ir vienāds, noteicošā ir komisijas priekšsēdētāja balss.
23. Komisijas sēdes protokolē. Komisijas sekretariāta funkcijas veic, kā arī izglītības iestāžu akreditācijas lapas, izglītības programmu akreditācijas lapas un atestācijas apliecības noformē valsts aģentūra.
V. Akreditācijas un atestācijas process
24. Izglītības iestādes un izglītības programmas akreditē uz sešiem gadiem, izņemot šo noteikumu 29., 30. un 31.punktā noteiktajā kārtībā akreditētās programmas.
25. Ierosināt ārpuskārtas akreditāciju var Izglītības un zinātnes ministrija pati pēc savas iniciatīvas vai balstoties uz Izglītības valsts inspekcijas, izglītības iestādes dibinātāja vai izglītības iestādes vadītāja pamatotu rakstisku iesniegumu.
26. Lēmumu par ārpuskārtas akreditāciju vai tās atteikumu Izglītības un zinātnes ministrija, izvērtējot iesniegumā minēto pamatojumu, attiecīgās izglītības iestādes un īstenoto programmu iepriekšējās akreditācijas rezultātus, kā arī valsts pārbaudes darbu rezultātus, pieņem mēneša laikā pēc iesnieguma saņemšanas.
27. Atestācijā novērtē izglītības iestādes vadītāja profesionālo kvalifikāciju. Izglītības iestādes vadītāju pēc pieņemšanas darbā atestē vienu reizi.
28. Izglītības un zinātnes ministrija:
28.1. pamatojoties uz komisijas priekšlikumu, mēneša laikā pēc akreditācijas vai atestācijas sākuma pieņem lēmumu par izglītības iestādes un/vai programmu akreditāciju vai par akreditācijas atteikumu un/vai lēmumu par izglītības iestādes vadītāja atestāciju vai lēmumu par atestācijas atteikumu;
28.2. izsniedz Izglītības un zinātnes ministrijas atbildīgās amatpersonas parakstītu:
28.2.1. vispārējās izglītības programmas akreditācijas lapu (1.pielikums);
28.2.2. vispārējās izglītības iestādes akreditācijas lapu (2.pielikums);
28.2.3. izglītības iestādes vadītāja atestācijas apliecību (3.pielikums);
28.3. nosaka tās akreditētās augstākās izglītības studiju programmas, kurās ir iekļauts šo noteikumu 7.punktam atbilstīgs saturs.
29. Lēmumu par jaunas licencētas vispārējās pamatizglītības programmas akreditāciju Izglītības un zinātnes ministrija pieņem bez ekspertu komisijas ziņojuma saņemšanas, ja izglītības iestāde, kas īsteno attiecīgo jauno izglītības programmu, un šīs izglītības iestādes citas īstenotās vispārējās pamatizglītības programmas ir akreditētas. Jauno programmu akreditē uz termiņu, kas nepārsniedz nevienas izglītības iestādē īstenotās akreditētās vispārējās vidējās izglītības programmas akreditācijas termiņu.
30. Lēmumu par jaunas licencētas vispārējās vidējās izglītības programmas akreditāciju Izglītības un zinātnes ministrija var pieņemt bez ekspertu komisijas ziņojuma saņemšanas, ja izglītības iestāde, kas īsteno attiecīgo jauno izglītības programmu, un šīs izglītības iestādes citas īstenotās vispārējās vidējās izglītības programmas ir akreditētas. Jaunās programmas akreditācijas termiņš nepārsniedz nevienas izglītības iestādē īstenotās akreditētās vispārējās vidējās izglītības programmas akreditācijas termiņu.
31. Lēmumu par tādas pedagoģiskās korekcijas programmas akreditāciju, kas licencēta uz gadu, Izglītības un zinātnes ministrija pieņem bez ekspertu komisijas atzinuma saņemšanas, ja izglītības iestāde, kas īsteno attiecīgo izglītības programmu, un šīs izglītības iestādes citas īstenotās vispārējās izglītības programmas ir akreditētas. Šīs programmas akreditācijas termiņš ir viens gads.
32. Akreditāciju atsaka, ja nav ievēroti šo noteikumu 18.1., 18.8., 18.14. un 18.15.apakšpunktā minētie kritēriji.
33. Atestāciju atsaka, ja izglītības iestādes vadītāja sertifikātā vai izglītības dokumentā norādītie izglītības programmu temati neatbilst šo noteikumu 7.punktā minētajiem izglītības satura tematiem.
34. Ja Izglītības un zinātnes ministrija pieņem lēmumu neakreditēt izglītības programmu vai izglītības iestādi, tā ir tiesīga:
34.1. ierosināt Vispārējās izglītības programmu licencēšanas komisijai anulēt licenci izglītības programmas īstenošanai;
34.2. sniegt priekšlikumu dibinātājam par izglītības iestādes reorganizēšanu vai slēgšanu;
34.3. ierosināt dibinātājam uzteikt darba līgumu ar izglītības iestādes vadītāju.
35. Ja Izglītības un zinātnes ministrija pieņem lēmumu attiecīgās izglītības iestādes vadītāju neatestēt, tā ir tiesīga dibinātājam iesniegt ierosinājumu uzteikt darba līgumu ar vadītāju.
36. Akreditācijas un atestācijas ziņojumus līdz akreditācijas termiņa beigām glabā valsts aģentūrā.
37. Akreditācijas lapu kopijas un izglītības iestādes vadītāju atestācijas apliecību kopijas, kā arī komisijas atzinumus un Izglītības un zinātnes ministrijas lēmumus glabā Izglītības un zinātnes ministrijā.
38. Ekspertu ceļa izdevumus no dzīvesvietas līdz izglītības iestādei un atpakaļ, dienas naudu un izdevumus par viesnīcu (naktsmītni) atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā atlīdzināmi ar komandējumiem un darbinieku darba braucieniem saistītie izdevumi, kā arī ekspertu darba samaksu proporcionāli pienākumu pildīšanas laikam atbilstoši normatīvajos aktos par ierēdņu un tiešās pārvaldes iestāžu darbinieku darba samaksu noteiktajām tiešās pārvaldes iestāžu 3.kvalifikācijas pakāpes eksperta (ierēdņa) darba samaksas normām sedz attiecīgās izglītības iestādes dibinātājs, slēdzot līgumu ar valsts aģentūru.
39. Ar akreditācijas un atestācijas organizatoriskajiem jautājumiem saistītās izmaksas un akreditācijas un atestācijas lapu noformēšanas izmaksas sedz no Izglītības un zinātnes ministrijai piešķirtajiem valsts budžeta līdzekļiem.
VI. Noslēguma jautājumi
40. Atzīt par spēku zaudējušiem:
40.1. Ministru kabineta 2002.gada 12.marta noteikumus Nr.105 "Vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības iestāžu vadītāju atestācijas kārtība" (Latvijas Vēstnesis, 2002, 42., 157.nr.);
40.2. Ministru kabineta 2002.gada 23.aprīļa noteikumus Nr.170 "Kārtība, kādā akreditējamas vispārējās izglītības un profesionālās izglītības programmas, izglītības iestādes un eksaminācijas centri" (Latvijas Vēstnesis, 2002, 70.nr.).
41. Ja izglītības iestādes vadītājs nav atestēts līdz šo noteikumu spēkā stāšanās dienai, nepieciešams veikt viņa atestāciju.
42. Akreditācijas lapas, kas izsniegtas līdz šo noteikumu spēkā stāšanās dienai, ir spēkā līdz noteiktā akreditācijas termiņa beigām.
43. Noteikumi stājas spēkā ar 2005.gada 1.septembri.
Ministru prezidents A.Kalvītis
Izglītības un zinātnes ministre I.Druviete
1.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 16.augusta
noteikumiem Nr.612
(lielais Latvijas valsts ģerbonis)
IZGLĪTĪBAS UN ZINĀTNES MINISTRIJA
IZGLĪTĪBAS
PROGRAMMAS
AKREDITĀCIJAS LAPA
|
|
|
Rīgā |
|||||||
(datums) |
|
(akreditācijas lapas numurs) |
|
|||||||
|
||||||||||
1. Izglītības iestādes dibinātājs |
|
|||||||||
|
||||||||||
2. Izglītības iestādes nosaukums |
|
|||||||||
|
||||||||||
3. Izglītības iestādes juridiskā adrese |
|
|||||||||
|
||||||||||
4. Akreditētās izglītības programmas nosaukums un kods |
|
|||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
5. Piešķiramā kvalifikācija (ja programma to paredz) |
|
|||||||||
|
||||||||||
6. Izglītības programmas akreditācijas termiņš |
|
|||||||||
|
||||||||||
Izglītības un zinātnes ministrijas atbildīgā amatpersona |
|
|||||||||
|
(paraksts un tā atšifrējums) |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izglītības un zinātnes ministre I.Druviete
2.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 16.augusta
noteikumiem Nr.612
(lielais Latvijas valsts ģerbonis)
IZGLĪTĪBAS UN ZINĀTNES MINISTRIJA
IZGLĪTĪBAS
IESTĀDES
AKREDITĀCIJAS LAPA
|
|
|
Rīgā |
|||||||
(datums) |
|
(akreditācijas lapas numurs) |
|
|||||||
|
||||||||||
1. Izglītības iestādes dibinātājs |
|
|||||||||
|
||||||||||
2. Izglītības iestādes nosaukums |
|
|||||||||
|
||||||||||
3. Izglītības iestādes juridiskā adrese |
|
|||||||||
|
||||||||||
4. Izglītības programmas nosaukums un kods |
|
|||||||||
(vispārējās izglītības programmas netiek norādītas) |
||||||||||
|
||||||||||
5. Piešķiramā kvalifikācija (ja programma to paredz) |
|
|||||||||
|
||||||||||
6. Izglītības programmas akreditācijas termiņš |
|
|||||||||
|
||||||||||
Izglītības un zinātnes ministrijas atbildīgā amatpersona |
|
|||||||||
|
(paraksts un tā atšifrējums) |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izglītības un zinātnes ministre I.Druviete
3.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 16.augusta
noteikumiem Nr.612
(lielais Latvijas valsts ģerbonis)
IZGLĪTĪBAS UN ZINĀTNES MINISTRIJA
ATESTĀCIJAS APLIECĪBA
Nr.
|
|
|
(izdošanas vieta) |
|
(datums) |
|
_________________________________________________________
(vārds, uzvārds)
___________________________________
(personas kods)
ir atestēts(-a) un var ieņemt vispārizglītojošās izglītības iestādes vadītāja amatu.
Izglītības un zinātnes ministrijas atbildīgā amatpersona |
|
|
(paraksts un tā atšifrējums) |
Z.v.
Izglītības un zinātnes ministre I.Druviete